On Board PR współpracuje z międzynarodową akademią sztuki

„Czarny rynek Użytecznej Wiedzy i Niewiedzy” to pierwsze z serii wydarzeń, które Mobile Academy zaprezentuje w Warszawie. Podobne interaktywne instalacje artystyczne zostały już zrealizowane w Berlinie i Hamburgu, gdzie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem. W ramach Polsko-Niemieckiego Roku organizatorzy postanowili przygotować performance „Czarny Rynek Użytecznej Wiedzy i Niewiedzy” w Polsce. Instalacja ta ma na celu pokazanie widzowi, że wiedzę można przekazywać w zindywidualizowany, niemal intymny sposób oraz unaocznienie zalet tej metody. W Warszawie około 100 fachowców z różnych dziedzin od polityki, stosunków międzynarodowych przez komunikacje i władzę po literaturę oraz muzykę, będzie gotowych podzielić się swoimi doświadczeniami, przemyśleniami i wiedzą. Zespołem konsultantów doradzających Mobile Academy kieruje Monika Jasłowska, Group Account Director. Projekt ma charakter współpracy pro bono. Mobile Academy to międzynarodowa akademia sztuki, która regularnie zmienia miejsce pobytu i oferuje uczestnikom intensywny program interdyscyplinarny. Słynni międzynarodowi artyści oraz osiemdziesięciu uczestników poprowadzi badania, projekty i prezentacje w formie kursów i warsztatów oraz zajęć teoretycznych czy wyprawy badawczych. Mobile Academy zawita do Warszawy latem 2006. Autorką projektu jest Hannah Hurtzig, honorowym patronem – prof. dr hab. Maria Janion, a gospodarzem projektu Teatr Rozmaitości. Projekt odbywa się w ramach programu „Büro Kopernikus. Projekty Kulturalne Niemiecko-Polskie”, z inicjatywy Kulturstifung des Bundes (Niemiecka Federalna Fundacja Kultury).