Onet.pl oferuje mailing dźwiękowy

Najnowsza usługa wprowadzona do reklamowej oferty największego polskiego portalu internetowego umożliwia reklamodawcy kreację listu reklamowego z motywem dźwiękowym.

Zastosowanie w mailingu elementów dźwiękowych pozwala nie tylko wyróżnić mailing spośród standardowych listów elektronicznych, ale korzystnie wpływa na budowanie świadomości marki. Internauci, którzy mogą usłyszeć reklamę, częściej zwracają na nią uwagę oraz o wiele lepiej zapamiętują markę.

Dźwięk jest odtwarzany automatycznie po otwarciu maila i może trwać 5 sekund. Dla użytkowników, których program pocztowy nie odtwarza dźwięku automatycznie doda-wany jest jest link; Kliknięcie przekierowuje użytkownika na stronę internetową, na której dźwięk zostanie odegrany.

Przy okazji wprowadzania nowej funkcjonalności Onet.pl uelastycznił również system wyceny związany z objętością mailingu.