Onet.pl piąty rok z rzędu Marką Godną Zaufania

Badanie „European Trusted Brands” przeprowadził w czternastu europejskich krajach renomowany magazyn Reader’s Digest. Czytelnicy zostali poproszeni o wskazanie marek, którym ufają najbardziej, oceniając je według takich kategorii jak: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta.

W Polsce poza Onet.pl wyróżniono m.in.: Mercedesa, IBM, Orbis Travel, Bank PKO BP SA, PZU SA, PKN Orlen i Hortex.

Onet.pl zwycięża we wszystkich klasyfikacjach. Każde badanie, któremu jest poddawany, pozycjonuje go na czołowym miejscu wśród polskich firm.

Najnowsze wyniki Megapanel PBI/Gemius potwierdzają, że Onet.pl jest bezsprzecznym liderem wśród najczęściej oglądanych witryn internetowych.

Portal zajmuje pierwszą pozycję we wszystkich badanych grupach.

Onet.pl ma swój udział we wszystkich najważniejszych wydarzeniach w polskiej sieci. Jako pierwszy – i jak dotąd jedyny polski portal – przekroczył barierę dwóch miliardów odsłon w ciągu miesiąca. Czas, jaki internauci spędzają na stronach portalu, jak i liczba wykonywanych tutaj odsłon są większe niż suma czasu i suma wszystkich odsłon na pozostałych objętych badaniem portalach.

Onet.pl został doceniony zarówno przez użytkowników, jak i przez ekspertów z branży. Już po raz kolejny portal znalazł się w gronie najbardziej opiniotwórczych polskich mediów, zajmując pierwszą pozycję wśród najczęściej cytowanych mediów internetowych. Zdobył także status najsilniejszej polskiej marki w kategorii mediów elektronicznych – prestiżową nagrodę przyznaną przez międzynarodową organizację Superbrands.