Oney Polska podpisał umowę z Polską Federacją Fitness

Już ponad 20 000 klientów z 8 marek klubów fitness może korzystać z OneyRaty – digitalowej usługi, która umożliwia rozłożenie płatności za usługi i zakupy na raty. Kolejne wdrożenia właśnie się finalizują i do końca roku spodziewane jest poszerzenie grona odbiorców aplikacji o kolejne podmioty z branży fitness z całej Polski.

fot. sutadimages / Shutterstock

Oney Polska podpisał umowę z Polską Federacją Fitness, dzięki czemu powstała oferta specjalnie przeznaczona dla klubów fitness. Klienci sieci fitness, które korzystają z OneyRaty mogą płacić w ten sposób za karty członkowskie, treningi personalne, plany dietetyczne czy programy metamorfoz. Nie są też obciążani kosztami kredytu – oprocentowanie rat to 0%. By skorzystać z aplikacji wystarczy smartfon, numer dowodu osobistego i dostęp do bankowości internetowej, a uzyskanie kredytu zajmuje mniej niż 10 minut. Na stronie oneyraty.pl podaje się kwotę i liczbę rat oraz wypełnia krótki wniosek.

– Kryzys związany z COVID-19 był szczególnie dotkliwy dla branży fitness. Jako związek pracodawców naszego sektora, dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć klubom fitness i innym firmom z naszego segmentu, rozwiązania wspierające przywrócenie wyników finansowych sprzed okresu lockdownów. Jednym z nich jest możliwość uzyskania finansowania na produkty czy usługi w formie rat 0%, które z powodzeniem funkcjonują w innych branżach. Usługa OneyRaty jest idealną opcją do wsparcia sprzedaży członkostw, gdzie klient ma możliwość opłacania karnetu w dogodnych ratach, a klub fitness otrzymuje z góry pełną wartość członkostwa. Otwiera to też możliwość sprzedaży droższych usług w systemie ratalnym, takich jak treningi personalne, programy metamorfoz, treningi EMS, usługi fizjoterapeutyczne i wiele innych. Przewidujemy, że wprowadzenie tego typu usługi w klubach fitness, znacznie poprawi ich cashflow oraz pomoże przywrócić płynność finansową – mówi Tomasz Napiórkowski, prezes Polskiej Federacji Fitness.

Prosty, intuicyjny i szybki proces kredytowy, brak dodatkowych obowiązków dla pracowników klubów, dopasowane rozwiązania i zwinne procesy wdrożeniowe to główne korzyści, które dostrzegają partnerzy Oney decydujący się na OneyRaty. Usługa nie obciąża systemów oraz procesów partnera. Zaletą są też niskie koszty implementacji, bo cały proces przebiega online bez potrzeby integracji z systemem kasowym. Pełne wdrożenie usługi od momentu podpisania umowy trwa do dwóch tygodni.

– Tak szybkie dołączanie nowych partnerów z ekosystemu fitness jest potwierdzeniem ich uznania dla naszych procesów i dopasowania do potrzeb branży. Dla tego segmentu, doświadczonego przez pandemię, utrzymanie płynności finansowej przy jednoczesnym braku dodatkowych kosztów po stronie docelowego klienta, jest niezwykle ważne. OneyRaty są więc narzędziem efektywnie wspierającym sprzedaż i to niezależnie od skali biznesu. Usługa z równym powodzeniem może być wykorzystywana w małych, jak i dużych sieciach – mówi Stephane Tanter, prezes Oney Polska.

Kolejnym etapem współpracy Oney z branżą fitness, poza sukcesywnym poszerzaniem liczby sieci, będzie wdrożenie aplikacji w projektach e-commerce’owych tego sektora. Pierwsze tego typu działania planowane są jeszcze w tym roku.

Uruchomiona w kwietniu tego roku usługa OneyRaty jest dostępna sieciach fitness Up, UpToYou, FC24, Orange Fitness Theory, FunFit II, Fitmax, Bella Line Wellness Centrum, Gipara Fitness, a także w dużych sieciach handlowych Auchan, Decathlon, Leroy Merlin oraz w salonach Lynx Optique. Partnerem odpowiedzialnym za dostarczenie rozwiązania pożyczkowego jest Smartney. To młody fintech, również należący do Grupy Oney. Jego misją jest między innymi dostarczanie mądrych i nowoczesnych rozwiązań finansowych.

Źródło: Grupa Oney