OneyRaty wchodzą w e-commerce

Oney Polska, firma specjalizująca się w obsłudze kredytowej stacjonarnych sklepów i punktów usługowych, wkracza ze swoją flagową usługą w sektor e-commerce. Od początku grudnia OneyRaty są dostępne także w sklepie online Leroy Merlin.

fot. DimaBerlin / Shutterstock

– OneyRaty są jedynym w 100% cyfrowym narzędziem, które z równym powodzeniem może być zastosowane w e-commerce, jak i w punktach stacjonarnych. Dzięki temu możemy dostarczać klientom dokładnie taki sam poziom usługi i doświadczeń niezależne od kanału zakupowego, co jest niezwykle ważne z punktu widzenia biznesu naszych partnerów. Dzięki prostocie naszej usługi ułatwiamy ludziom zakupy, a tego oczekuje każdy klient – mówi Stephane Tanter, prezes Oney Polska.

Klienci Leroy Merlin mogą sfinansować zakupy o wartości nawet 30 000 zł w sklepie internetowym leroymerlin.pl. Sam proces kredytowy jest szybki, intuicyjny, a formalności są ograniczone do minimum. W porównaniu z online’owymi formularzami bankowymi w OneyRaty klient dostaje przejrzysty wniosek i o połowę mniej pytań dotyczących sytuacji finansowej. Usługodawca nie pyta m.in. o numer konta czy NIP pracodawcy, a w celu poświadczenia tożsamości, wystarczy numer dowodu osobistego i dostęp do bankowości online. Integracja OneyRaty ze sklepem internetowym Leroy Merlin realizowana jest za pośrednictwem Przelewy24.

Oney Polska jest obecnie wyłącznym dostawcą online’owych kredytów w Leroy Merlin.

Uruchomiona w kwietniu tego roku usługa OneyRaty jest dostępna w sieciach Auchan, Decathlon, w Leroy Merlin, w salonach Lynx Optique oraz w coraz większych liczbie podmiotów z branży fitness. Partnerem odpowiedzialnym za silnik kredytowy jest Smartney. To młody fintech, również należący do Grupy Oney. Jego misją jest między innymi dostarczanie mądrych i nowoczesnych rozwiązań finansowych.

Źródło: Oney Polska