Open Finance porównuje lokaty

Wystartowała nowa kampania telewizyjna największej w Polsce firmy doradztwa finansowego, tym razem skupiona wokół oferty inwestycyjnej.

Na reklamy lokat, które w ostatnich miesiącach przeżywają swój renesans, można dzisiaj natknąć się wszędzie – na ulicy, w metrze, w Internecie. Klienci w poszukiwaniu najlepszej oferty mogą więc po kolei odwiedzać banki lub udać się do doradcy finansowego – tak, jak bohaterowie najnowszego spotu promocyjnego Open Finance.

– W kampanii zdecydowaliśmy się zaakcentować nasz udział przy wyborze oferty depozytowej. Rolę, która w momencie, gdy oferty banków w zakresie lokat, jak i kredytów, zmieniają się niemal codziennie, jest szczególna – powiedział Dariusz Makosz z Open Finance – najbardziej doświadczony doradca finansowy w Polsce, który po raz kolejny wziął udział w reklamie firmy.

Pomysł na scenariusz nowej kampanii powstał w departamencie marketingu Open Finance, zaś za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Co ciekawe, spoty telewizyjne Open Finance po raz pierwszy będą emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, pojawią się też w kanałach tematycznych. Uzupełnieniem kampanii będą działania prowadzone w Internecie.

Nowy 30-sekundowy spot Open Finance można obejrzeć na stronach internetowych firmy pod adresem: http://www.open.pl/o-nas/reklama-telewizyjna.html
Źródło: Open Finance