Open Media i Han Galle dla Südzucker Polska

Kampania pod hasłem Poczujesz różnicę… kierowana jest głównie do kobiet w wieku powyżej 25 lat, o dochodach na poziomie średniej krajowej i powyżej średniej, otwartych, podążających za modą i nowinkami poszukujących nowych smaków i potraw, eksperymentujących w kuchni.

Wprowadzeniu nowych produktów towarzyszy kampania reklamowa, której wsparciem jest akcja public relations. Strategię i kreację całej kampanii przygotowała firma Han Galee z Krakowa, która odpowiada również za projekt opakowań, dobór mediów, przygotowanie materiałów POS oraz serwisu internetowego poświęconego dwóm nowym produktom. W serwisie www.cukier-krolewski.pl można znaleźć ciekawe informacje na temat cukrów i ich produkcji oraz oryginalne przepisy na przygotowanie różnego rodzaju specjałów z wykorzystaniem jednego lub drugiego cukru. Użytkownicy mogą na stronach serwisu zamieszczać własne przepisy i wzbogacać je zdjęciami potraw własnoręcznie przez siebie wykonanych. Wsparciem dla specjalnego serwisu poświęconego nowym cukrom jest kampania banerowa prowadzona w serwisach internetowych poświęconych gotowaniu, modzie i stylowi życia, jak też zdrowiu i urodzie. W punktach sprzedaży widoczne są plakaty i ekspozytory, natomiast reklamy prasowe ukazują się w prasie dla kobiet (Twój Styl, Wysokie Obcasy, Przyjaciółka, Claudia, Kuchnia, Moje Gotowanie, Poradnik Domowy, Sól i Pieprz).

Działania public relations w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie – przygotowane we współpracy z Han Galee, prowadzone są przez Agencję PR Open Media z Krakowa. Akcja edukacyjna kładzie nacisk na walory smakowe cukru trzcinowego i kandyzu oraz na możliwości zastosowania obu cukrów. Na potrzeby kampanii powstały serie przepisów przygotowane przez panią Martę Gessler, w których cukry pokazane są zarówno jako składnik deserów czy drinków jak i dań głównych. Przepisom towarzyszą specjalnie stylizowane i wykonane zdjęcia potraw. Poza wypróbowaniem przepisów czytelniczki mogą wziąć udział w konkursach organizowanych w prasie, w których nagrodami są ręcznie malowane cukiernice. Działania PR nie pomijają też prasy branżowej poświęconej handlowi, gastronomii oraz hotelarstwu.