Opoczno tworzy z pasją

„Dbamy o Wasz dobry nastrój” jest kampanią produktową, której głównym celem jest promocja nowych kolekcji płytek ceramicznych Opoczna. Każdy spot reklamowy, skierowany jest do innej grupy naszych klientów i prezentuje płytki o odmiennym charakterze, wzorze i przeznaczeniu. Są to produkty, które zaspokajają preferencje różnych klientów.

Kampania telewizyjna jest kontynuacją obecności firmy w mediach ogólnopolskich i w sezonie letnich prac remontowo-wykończeniowych będzie silnym wsparciem sprzedaży produktów marki Opoczno.

Inspiracją do stworzenia trzech spotów reklamowych były wspomnienia z podróży do dalekich krajów. Matta to płytki nawiązujące do kultury dalekiego wschodu. Ich orientalny klimat przywodzi na myśl wspomnienia z kraju „Kwitnącej Wiśni”. Diuna to kolekcja z piasków pustyni, z motywami wielbłądzich karawan, tak charakterystycznych dla tajemniczego Egiptu. Trzecia kolekcja – Ałtaj, w której motywem przewodnim jest aromatyczna kawa, kojarzy się z gorącymi tropikami Indii, Ameryki Północnej i Środkowej. Motywem przewodnim filmów jest hasło: „Najlepsze rzeczy rodzą się z pasji”.

Kampania obecna będzie w TVP 1 i TVP 2 oraz TVN i Polsat. 15 sekundowe spoty są kontynuacją kampanii prasowej rozpoczętej w marcu. Reklamy prasowe nowych kolekcji Opoczna obecne są także w magazynach wnętrzarskich: Dobre Wnętrze, Dom&Wnętrze, M jak Mieszkanie, Moje Mieszkanie, Cztery Kąty.

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję DDB Warszawa, a zakupem mediów zajęła się firma OMD Macroscope.