Opus B autorem kampanii społecznej „SpełniONA w biznesie”

Projekt „Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem kampanii jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet w wieku 18-59 lat. Kampania aktywizująca kobiety pozostające bez pracy, będące biernymi zawodowo lub zainteresowane otwarciem własnej działalności gospodarczej ma również na celu stworzenie atmosfery wsparcia dla idei przedsiębiorczości wśród kobieti ich najbliższego otoczenia.

Opus B jest autorem kreacji dwóch spotów telewizyjnych (30”), spotów radiowych oraz printów. Spot reklamowy kampanii wykorzystuje oryginalną formę przekazu nawiązującą do animowanych bajek. Drugi film utrzymany jest w lekkiej kobiecej stylistyce. Emitowany jest przed każdym z cyklu reportaży edukacyjnych przedstawiających historie kobiet, które zdecydowały się założyć własny biznes. W ramach projektu stworzona została także platforma komunikacji wykorzystująca bezpłatną infolinię z dyżurami ekspertów (+ 0 800 707 155) oraz portal internetowy www.przedsiebiorczakobieta.pl promujący m.in. wiedzę na temat możliwości pozyskiwania funduszy unijnych czy radzenia sobie z problemami instytucjonalnymi.

Spoty emitowane są w kanałach TVP i w ogólnopolskim radiu Zet oraz 44 stacjach lokalnych.

W kolejnej odsłonie ruszy kampania prasowa. Równocześnie realizowana będzie kampania outdoorowa wykorzystująca kilkaset nośników w całej Polsce. Kampania rusza na początku listopada 2007 r., trwać będzie do marca 2008 r.