Orange Finanse zmienia nazwę na Kompakt Finanse. Klienci mogą się przenieść do mBanku

15 kwietnia 2019 r. Orange Finanse zmieni nazwę na Kompakt Finanse. Projekt nie będzie dalej rozwijany, a klienci otrzymają możliwość przejścia na główną platformę bankowości elektronicznej i mobilnej mBanku. Właśnie ruszyła kampania informacyjna.

31 grudnia 2018 roku mBank i Orange zakończyły współpracę w ramach projektu Orange Finanse. Decyzja została ogłoszona w czerwcu minionego roku. Dzisiaj mBank poinformował klientów o dalszych losach przedsięwzięcia.

W pierwszej kolejności, 15 kwietnia, zmianie ulegnie nazwa platformy – nowa to Kompakt Finanse, produkty bankowe dostarcza mBank. Strona informacyjna banku oraz serwis  dostępne będą odtąd pod adresem: www.kompaktfinanse.pl. Nie zmienią się identyfikator, hasła dostępu do banku, sposób logowania oraz funkcjonalność serwisu. Klienci będą mogli się do niej zalogować tak, jak dotychczas.

mBank postanowił, że nie będzie dalej rozwijał projektu pod nową nazwą – Kompakt Finanse. Będzie on stopniowo wygaszany. Klienci korzystający z tej platformy otrzymują specjalną ofertę przeniesienia na główną platformę bankowości elektronicznej i mobilnej mBanku – również ci, posiadający kredyty. W mBanku będą mogli z nich korzystać na dotychczasowych zasadach (z identycznym limitem i takim samym lub niższym oprocentowaniem). W zależności od aktywności klienta bank wypłaci też bonus za samo przeniesienie produktów. W przypadku karty kredytowej będzie to minimum 50 zł, a za transfer konta osobistego nawet 260 zł.

W związku z zakończeniem rozwoju platformy, zostanie też wyłączona dotychczasowa aplikacja mobilna. Dodatkowo, bank będzie rozwiązywać umowy z klientami niezainteresowanymi przejściem na główną platformę mBanku.

Na koniec 2018 roku z platformy korzystało ponad 412 tys. osób. Około 80 tys. z nich jest jednocześnie klientami mBanku. W ostatnim kwartale, przynajmniej raz w miesiącu, do elektronicznych systemów banku zalogowało się niecałe 10 proc. wszystkich klientów. O  planowanych przez mBank zmianach klienci dowiedzą się m.in. za pośrednictwem strony informacyjnej i komunikacji bezpośredniej (listy, e-maile, komunikaty w serwisie elektronicznym, wiadomości w aplikacji mobilnej). Szczegółowe informacje na ten temat uzyskają także na infolinii banku i w każdej z ponad 140 placówek mBanku.

Autor: mBank