Organizacja Visa rozpoczyna swoją pierwszą kampanię w ramach sponsoringu FIFA

Visa Europe rozpoczyna w Polsce swoją najnowszą wizerunkową kampanię reklamową. Dynamiczny spot reklamowy przedstawia podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał mecze w telewizorze, a stadionem w Republice Południowej Afryki, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem. Wkrótce ruszy także piłkarska promocja Visa, w ramach której każdy zakup opłacony kartą Visa będzie dawał szansę wyjazdu na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA w Republice Południowej Afryki.

Obecna kampania wizerunkowa to już trzecia odsłona strategii Visa Europe pod hasłem „Visa” – żyje się lepiej”, kontynuująca wcześniejsze, udane kampanie, które przedstawiały biegnącego na swój ślub mężczyznę oraz artystę tańca ulicznego Billa Shannona. Jest to jednocześnie pierwsza kampania Visa w ramach sponsoringu międzynarodowej federacji piłki nożnej FIFA.

Mariano Dima, szef marketingu Visa Europe, powiedział: „Jako ogólnoświatowy partner FIFA, chcieliśmy włączyć Mistrzostwa Świata w piłce nożnej do naszej najnowszej, zintegrowanej kampanii marketingowej, zgodnej z przekazem „Visa – żyje się lepiej”. Naszym celem w tej kampanii jest wytworzenie u odbiorcy poczucia wspólnoty z marką oraz pokazanie, jak Visa pomaga ludziom przezwyciężać trudności i spełniać każde marzenie”.

Kate Stanners, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, powiedziała: „Chcieliśmy, by była to historia o futbolu i Mistrzostwach Świata opowiedziana w sposób, jaki mogłaby zrobić tylko Visa a jednocześnie wierna podstawowemu przesłaniu marki: „Visa – żyje się lepiej”. Mamy tu „wysokoenergetyczny” spot telewizyjny przedstawiający podróż w czasie i przestrzeni pomiędzy pokojem z telewizorem a stadionem piłkarskim”.

W Polsce spot będzie nadawany w telewizji w dwóch wersjach: sześćdziesięcio- i trzydziestosekundowej w okresie luty-kwiecień i ponownie w czerwcu br. a także w kinach, gdzie będzie wyświetlany spot sześćdzisięciosekundowy.

Równolegle toczyć się będzie także silna i wielopostaciowa kampania w Internecie.

Nowy spot wizerunkowy Visa, autorstwa agencji Saatchi & Saatchi będzie emitowany w 16 krajach europejskich. Zakup mediów powierzono agencji Mediaedge:cia. Reżyserem jest Chris Palmer, zaś tło muzyczne stanowi utwór „Isla de Encarta” grupy The Pixies.

Źródło: Visa