Agencja Reklamowa AHA przygotowała nowatorski i niekonwencjonalny sposób reklamy radiowej. To kolejny spot reklamowy niestandardowo opracowany według potrzeb klienta.
Kampania miała na celu promocję kierunków do Chin i Japonii. Ponieważ Azja staje się coraz częściej destynacją podróży nie tylko biznesowych, ale również turystycznych postanowiliśmy, że „radiówka” przekaże w niekonwencjonalny sposób orientalny charakter podróży. Czerpiąc pomysł z kultury Japonii powstał utwór podobny do japońskiego haiku, ale z polskimi motywami, które zarówno Polakom, jak i obcokrajowcom sprawiają wiele trudności w wymowie. I to czyni ten spot nie zapomnianym. – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.
Reklama radiowa Austrian Airlines była prostym, ale ujmującym, zabawnym i niebanalnym komunikatem werbalnym. Kultura Orientu jest zadziwiająca, dlatego też zdumiewający dla odbiorcy był wyemitowany spot reklamowy. To zabawna, ale wymowna w treści dla odbiorcy wiadomość o promocji cen biletów lotniczych.
Chcemy trafić do znudzonego reklamą widza. Dlatego i tym razem zastosowaliśmy innowacyjną i śmieszną koncepcją. – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.
Reklama stworzona przez zespół AHA była atrakcyjna dla słuchaczy. Chwytliwy pomysł i niestandardowe kreacje mają na celu dotarcie do odbiorcy, a tym samym budowę wizerunku Austrian Airlines.