OS3 dla ING Banku Śląskiego

– Naszą grupą docelową są aktywni zawodowo, wykształceni ludzie. Stanowią oni znaczny procent użytkowników Internetu, dlatego medium to ma coraz większe znaczenie w naszej strategii marketingowej oraz procesie komunikacji z klientem – powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego ING Banku Śląskiego.

Kampania przebiegająca pod hasłem „Banki są do zarabiania” wykorzystuje komiksy autorstwa znanego rysownika Marka Raczkowskiego. Akcja podkreśla konkurencyjność oferty ING Banku Śląskiego. Na jej potrzeby powstała specjalna strona internetowa www.ingbank.pl/oszczedzaj, prowadzone są kampanie mailingowe oraz bannerowe na serwisach ING Banku Śląskiego, portalach zewnętrznych i w komunikatorze Gadu-Gadu. Poza Internetem akcja reklamowa przebiega także w punktach sprzedaży, prasie oraz TV.

Następna kampania promuje pierwszą w Polsce półprzezroczystą Kartę przepłaconą VISA o unikatowym, nieregularnym kształcie. Główną zaletą eKarty przepłaconej VISA ING Banku Śląskiego jest gwarancja bezpieczeństwa płatności dokonywanych przez Internet. Karta służy także do transakcji we wszystkich punktach handlowo-usługowych akceptujących płatności kartami VISA.

– Efektywność naszej dotychczasowej współpracy przekonała ING Bank Śląski do powierzenia nam całości działań e-marketingowych. Stworzone przez nas kreacje cieszyły się dużym zainteresowaniem internautów, co przekładało się na wysoką klikalność reklam – powiedział Marcin Maj, Client Service Director OS3 multimedia.

Każda kampania internetowa przeprowadzona przez OS3 multimedia dla ING Banku Śląskiego wykorzystuje komunikację wielokanałową. Działania obejmują tworzone na ich potrzeby strony internetowe, wewnętrzne serwisy banku, portale internetowe, komunikatory oraz pocztę elektroniczną. Agencja OS3 multimedia od pięciu lat obsługuje firmy z grupy ING. Dla samego ING Banku Śląskiego przeprowadziła w ciągu ostatniego roku siedem kampanii internetowych, w tym m.in.: akcje informacyjne, prosprzedażowe, launchowe.

OS3 multimedia to agencja interaktywna specjalizująca się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Agencja obsługuje szereg marek z branży finansowej, w tym: Bank Inteligo, GTFI, Getin Holding, Dominet Bank, Bank BPH. Do stałych klientów agencji należą także: Siemens, Era, Lech, Rockwool, Tally Weijl, Lexus, MediaMarkt, Mieszko, Nobiles, US Pharmacia, Agros Nova, Black Red White. OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.