Oskarowa bomba w charytatywnej aukcji

Jan A. P Kaczmarek święci triumfy po otrzymaniu Oskara za muzykę do filmu ,,Marzyciel´´. Zwycięską partyturę, podpisaną specjalnie przez autora, można kupić na charytatywnej aukcji w portalu ,,Allegro.pl”

Dochód z akcji zostanie przeznaczony na Pierwsze Seminarium Kompozytorskie dla młodych, polskich kompozytorów organizowane przez Instytut Rozbitek. Na licytację trafiły trzy strony partytury z muzyką ,,Marzyciela´´. – Każdy z przedmiotów został podpisany specjalnie na tę okazję przez autora – mówi Bartek Szambelan z Allegro.pl. Partnerem akcji jest Internetowy Serwis Filmowy ,,Stopklatka.pl´´ – Co roku przed wręczeniem Oscarów przygotowujemy niespodziankę dla naszych użytkowników, którzy mogą kupić atrakcyjne pamiątki związane ze światem filmu. Dotychczas licytowaliśmy m. in. 36 mm taśmę z ,,Katedrą´´ Tomasza Bagińskiego, scenariusz z autografami braci Coen, do filmu ,,Bracie gdzie jesteś´´ czy album ,,The making of´´ z planu filmu ,,Pan i Władca: Na krańcu świata´´. – dodaje Szambelan.

Partyturę Jana A. P. Kaczmarka można licytować do piątku.

Więcej informacji pod adresem:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=424386

Allegro.pl (http://www.allegro.pl)
Jesteśmy pionierem aukcji internetowych w Polsce. Rozpoczęliśmy przeprowadzanie aukcji on-line w grudniu 1999 roku z nadzieją, że ta forma zawierania transakcji ma wielkie szanse na popularność i zainteresowanie. W 2000 roku zespół Allegro liczył zaledwie 8 osób, a za naszą kwaterę główną służyło 2-pokojowe mieszkanie. Dziś nasz zespół to kilkadziesiąt osób, wyspecjalizowanych w różnych aspektach handlu w Internecie od bezpieczeństwa przez marketing i programowanie na obsłudze klienta kończąc. Oferując odpowiednie narzędzia i usługi, przy pomocy naszych Użytkowników – osiągnęliśmy i zachowujemy pozycję największej platformy handlowej w polskim Internecie. Dziś mówimy już o społeczności Allegro, która liczy sobie 2,6 mln osób. Wspólnie wymieniamy doświadczenia, spotykamy się na seminariach, zjazdach i mniej formalnych imprezach.

Allegro w statystykach: 5 785 923 mln unikalnych użytkowników (styczeń 2005 roku, dane: Gemius), liczba odsłon serwisu 954 297 266 (styczeń 2005 roku)680 tys. trwających aukcji, 60 tys. dziennie sprzedawanych przedmiotów, 40% skuteczność.

Więcej informacji w dziale Prasa:
http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/press/press2005.php