„Oskary marketingu” po raz trzeci – gala finałowa Superbrands 2008

Tegoroczna gala, podobnie jak najnowszy album Superbrands, połączyła świat marek konsumenckich i biznesowych. Ich przedstawiciele odbierali statuetki Superbrands – symbole sukcesu marki. To ważne dla branży marketingowej wydarzenie odbyło się już po raz trzeci.

Tak, jak w latach poprzednich, organizatorzy przewidzieli nagrodę honorową. Tym razem została ona wręczona Prezydentowi Lechowi Wałęsie – najsilniejszej polskiej marce na świecie.

„Gdy pomyślimy o polskiej marce, którą bezsprzecznie zna cały świat, automatycznie na myśl nasuwa się nazwisko Pana Prezydenta Lecha Wałęsy. To między innymi dzięki jego działaniom dziś możemy żyć i pracować w demokratycznym państwie i budować polskie marki oraz korzystać z produktów markowych z całego świata” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications – wyłącznego partnera organizacji Superbrands w Polsce.

W części oficjalnej odbyło się wręczenie statuetek 78 markom konsumenckim i biznesowym, uczestnikom tegorocznej edycji programu Superbrands. Są to:

Superbrands:

APART, Atlas, AVON, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, ELLE, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar, J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay’s, Lindt, L’ORÉAL PARIS, MaxMara, McDonald’s, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët & Chandon, Motorola, Multikino, neostrada tp, Nike, NIVEA, Onet.pl, Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN, Radio ZET, ROLEX, Scan Holiday, Scholl, Siemens, SIMPLE, Simplus, TUI, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, VIVA!, W.KRUK, Żubrówka, Żywiec.

Business Superbrands:

3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/Ferry International, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, Restauracja BELVEDERE, RWE STOEN, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN 24, Viessmann, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.

W części artystycznej wieczoru wystąpiła Justyna Steczkowska oraz Brian Allan z zespołem October.

Sponsorem głównym gali była Grupa Żywiec. Pozostali sponsorzy to: Piper Heidsieck Champagne, Bols, Metaxa, Żubrówka, Poczta Kwiatowa, Centrum Wina i Coca-Cola.

Partnerami programu Superbrands byli: IAA, BAV Consulting Young & Rubicam Brands, Harvard Business Review Polska, Stratosfera.