Celem akcji jest zachęcenie posiadaczy kart systemu MasterCard do płacenia nimi za zakupy.
W ramach promocji użytkownicy będą mieli wiele okazji do zdobycia nagród. Codziennie sto pierwszych osób, które danego dnia zgłoszą swoje transakcje jako pierwsze, otrzyma PenDrive’y. Dwa losowania nagród głównych – Fiatów 500 – odbędą się w specjalnie do tego celu stworzonym internetowym Świątecznym Studiu MasterCard. Jego gospodarzami będą Dorota Wellman i Marcin Prokop, a retransmisję będzie można oglądać na stronie www.mastercard.pl.
W tym samym miejscu dostępne będą również specjalnie przygotowane Świąteczne serwisy MasterCard – Święta smaku, Święta stylu oraz Święta prezentów. W serwisach tych, eksperci kulinarni i uznani projektanci wnętrz będą podsuwali ciekawe pomysły na to, jak nadać świętom niezapomnianą atmosferę. Agnieszka i Marcin Kręgliccy będą się dzielić przepisami na potrawy, które zagoszczą na ich świątecznym stole, a styliści magazynu Elle Decoration doradzą, jak efektownie zapakować prezenty i nakryć wigilijny stół. Nową propozycją na stronie MasterCard jest specjalnie przygotowana aplikacja „Świąteczna lista prezentów”, stworzona, aby ułatwić planowanie i zakup prezentów dla najbliższych.
Po zakończeniu loterii zostanie również ogłoszona lista stu osób, które wysłały największą liczbę zgłoszeń. Otrzymają one zdalnie sterowane modele Fiata 500.
Promocja jest wspierana kampanią reklamową realizowaną w Internecie, prasie i radiu. Ponadto, informacje o akcji MasterCard będą widoczne w punktach OOH.
Internet: Gadu-Gadu, Nokaut.pl, O2.pl, Toys4boys.pl, Radar.pl, Gazeta.pl, WP.pl, Google, sieć Adnet oraz strony internetowe banków
Radio: Anty Radio, RMF FM, Trójka, Eska Rock
Print: Gazeta Wyborcza, Polityka, Forum, Nesweek, Wprost, Dziennik, Wysokie Obcasy, VIVA, Party, Focus, CKM, Avanti, Metro, Gala, InStyle
OOH: wydruki z terminali w sieci Kolporter, torby EMPiK, infotix’y oraz ekrany przy kasach w Multikinie
Kampania została stworzona przez agencję grupy McCann: Mworks (BTL i kreacja), MRM Worldwide (obecność w Internecie) McCann Erickson (ATL), Universal McCann (planowanie i zakup mediów) oraz Weber Shandwick (wsparcie informacyjne w mediach).