Ostatni „Nowy Dzień” – akcje promocyjne dziennika

Konkursy
Płyta „Rock’n’Rolle na karnawał” – w środowej gazecie ogłoszony został konkurs dla czytelników, którzy chcą otrzymać płytę. W dzienniku pojawił się pierwszy kupon, a w wydaniu czwartkowym – dwa ostatnie kupony. Zgodnie z regulaminem konkursu 1000 pierwszych osób, które przyślą do redakcji 3 kupony, otrzyma pocztą w prezencie płytę.

Wszystkie pozostałe konkursy (krzyżówki, sudoku, konkursy SMS-owe) ogłaszane w dzienniku „Nowy Dzień” od poniedziałku 20 lutego 2006 r. i wcześniej zostały lub zostaną rozstrzygnięte lub rozlosowane, a laureaci – nagrodzeni.

„Wygraj Duuuże pieniądze”
Loteria ruszyła w poniedziałek 20 lutego 2006 r. Loteryjne kupony były drukowane codziennie, a w czwartkowym wydaniu „Nowego Dnia” pojawiły się trzy kupony. Tym samym czytelnicy, którzy zakupili wszystkie egzemplarze dziennika w tygodniu zaczynającym się 20 lutego, mogą wziąć udział w loterii i wylosować nagrodę główną – 5000 złotych. Dwie kolejne tury loterii zaplanowane na najbliższe kolejne dwa tygodnie zostały odwołane.

„Leksykon Budki Suflera”
Kolejne części „Leksykonu Budki Suflera” od przyszłego tygodnia (środa, 1 marca 2006 r.) będą do kupienia w cenie 13,90 złotych bez konieczności zakupu dziennika.

„Encyklopedia Polskiego Rocka”

Aby otrzymać „Encyklopedię Polskiego Rocka” – uzupełnienie „Leksykonu Budki Suflera” – należy zebrać 8 z 13 kuponów wydrukowanych w dzienniku „NOWY DZIEŃ” do 22 lutego i przesłać do 15 marca 2006 r. na adres:
Dział Kolportażu, Agora SA
02-783 Warszawa 59
skrytka pocztowa 34
z dopiskiem „Budka Suflera”.
Dystrybucja nagród nastąpi najpóźniej do 30 czerwca 2006 r.

„Nowy Dzień TV”
W piątek 3 marca „Gazeta Telewizyjna”, piątkowy dodatek telewizyjny do „Gazety Wyborczej”, pojawi się w zmienionej szacie graficznej. Jej layout zostanie zmieniony na wzór makiety popularnego wśród czytelników „Nowego Dnia TV”. Poziom merytoryczny i profil redakcyjny „Gazety Telewizyjnej” pozostanie niezmieniony.