Oświadczenie BRE Banku

BRE Bank kontaktuje się ze wszystkimi Klientami, którzy zdeponowali środki we wrzutni. Zgodnie z obowiązującym prawem i dobrymi praktykami były one ubezpieczone i zostały lub zostaną w trybie pilnym, zaksięgowane na rachunkach Klientów wraz z należnymi odsetkami.

W chwili obecnej Bank koncentruje swoje działania na tym, aby wydarzenie to nie spowodowało żadnych niedogodności dla Klientów Oddziału i nie przekładało się na jakość usług świadczonych. Dlatego wpłaty pokrywane są ze środków własnych Banku. Stopniowo będą odzyskiwane od firmy zewnętrznej, która posiada ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności. Zarówno obsługa, jak i zabezpieczenie znajdujących się we wrzutni depozytów zostały powierzone zewnętrznemu dostawcy usług, który jako jedyny miał dostęp do składanych tam środków.

Cała sprawa jest traktowana przez BRE Bank z bezwzględną powagą, a wnioski płynące z wyjaśnień prokuratury zostaną wykorzystane, w celu jeszcze skuteczniejszej obsługi naszych Klientów przez firmy współpracujące z Bankiem w tym zakresie.

Klienci Banku, którzy w dniach 28/29 sierpnia korzystali z wrzutni gotówkowej znajdującej się przy ul. Strzegomskiej 2-4 we Wrocławiu – zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem firm konwojujących – zainteresowani uzyskaniem dodatkowych informacji, proszeni są o kontakt z Oddziałem BRE Banku pod numer telefonu (071) 37 00 822.