"Oszczędzanie to powtarzanie’’ – przekonuje ING

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Od 22 czerwca w telewizji emitowane są spoty, w których bank zachęca Polaków do wypracowania w sobie postawy regularnego oszczędzania. W ramach oferty specjalnej ING oferuje klientom oprocentowanie 3,00% na koncie oszczędnościowym.

Tylko co piąty Polak oszczędza regularnie. Większość deklaruje, że odkłada pieniądze od czasu do czasu – wynika z tegorocznego badania „Finansowy Barometr ING”. Jeśli już oszczędzamy, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel. Ponad 40% Polaków przyznaje, że do oszczędzania może ich zmobilizować jedynie wyraźny powód np. wakacje. To dwa razy większy odsetek niż w Holandii, gdzie nawyk oszczędzania jest bardzo silny. Dlatego tak ważne jest, aby zachęcać Polaków do wypracowywania i utrwalania postawy oszczędzania dla samego oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING  Banku Śląskiego.

ING konsekwentnie promuje sposób na oszczędzanie, który jest najbliższy Polakom – przez poszukiwanie okazji zakupowych. Liczby pokazują, że idea sprytnego kupowania zyskuje coraz większą popularność. Chętnie kupujemy w Internecie, szczególnie często sprawdzamy tam informacje o produktach. Świadczy o tym wzrost zapytań  za pośrednictwem porównywarek cen – korzysta z nich już co drugi internauta. W sprytnym oszczędzaniu mamy więc duże doświadczenie, jednak najważniejsze, aby zaoszczędzone w takich zakupach pieniądze trafiły na konto oszczędnościowe.  Inaczej będą oszczędnością pozorną, pułapką, w którą wpadają bohaterowie spotów telewizyjnych – kontynuuje Barbara Pasterczyk.

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne kierowane  zarówno do oszczędzających już z ING, jak i nowych klientów. W ich ramach bank proponuje oprocentowanie 3% w skali roku na koncie oszczędnościowym przez 4 miesiące od otwarcia konta. Obie oferty dotyczą kwot do 500 tys. zł. 

Tytuł kampanii:  „Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie”

Czas trwania kampanii: od 22.06

Narzędzia:

Strategia komunikacji, kreacja, copy:  Brain

Zakup mediów: Lowe Media 

Cele komunikacyjne: