Otard wspiera golfa w Polsce

Laury Golf&Life, organizowane już po raz trzeci, to prestiżowe wydarzenie, którego podstawowym celem jest rozpowszechnianie i promowanie golfa w Polsce. Laury to także podsumowanie minionego sezonu golfowego, nagrodzenie najwybitniejszych sportowców i promotorów golfa w Polsce oraz symboliczne rozpoczęcie kolejnego sezonu.

Podczas gali wręczono nagrody w 7 kategoriach: Golfista Roku, Golfistka Roku, Nadzieja Roku, Turniej Roku, Mecenas Roku, Promotor Roku i Wydarzenie Roku. Największe emocje wzbudziły dwie pierwsze kategorie. Tytuł Golfisty Roku otrzymał Piotr Robełek.

Golfistką Roku została Agnieszka Pielaszek, której Laur, a także nagrodę specjalną – koniak Otard wręczyli Katarzyna Cąkała, brand manager marki Otard wraz z Wojtkiem Brzozowskim, mistrzem świata w windsurfingu. Wszyscy pozostali zwycięzcy, poza Nadzieją Roku, 16-letnim Mateuszem Jędrzejczykiem, także zostali wyróżnieni przez Otarda.

Gala Laury Golf&Life jest elementem strategii wizerunkowej, jaką dla marki Otard przygotowała i wdraża Agencja Pegasus PR, która zajmuje się także działaniami dla trzech innych marek z portfolio firmy Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o. : whisky Dewar’s, wódki Grey Goose i ginu Bombay Sapphire.