Oscary bankowości rozdane. Redakcje Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” wręczyły 9 statuetek, w tym tytuł Złotego Banku dla instytucji oferującej najwyższą jakość obsługi. Zwycięzcą ósmej edycji rankingu Złoty Bankier został mBank.
30 tys. głosów internautów, 1710 kontaktów zdalnych z bankami, 1050 odwiedzonych placówek, ponad 200 zgłoszonych do oceny produktów – to jedynie krótkie podsumowanie trzech miesięcy pracy, jaką wykonała redakcja Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” wraz z partnerami – Obserwatorium.biz i Kantar TNS – żeby wyłonić zwycięzców tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier.
Najlepsi w bankowości
Podczas finałowej gali 20 kwietnia poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Tytuł najlepszych w poszczególnych kategoriach uzyskali:
ZŁOTY BANK – NAJLEPSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI: mBank
II miejsce: Euro Bank
III miejsce: Bank Millennium, Getin Noble Bank
KONTO OSOBISTE: Bank Millennium
KREDYT HIPOTECZNY: PKO Bank Polski
KREDYT GOTÓWKOWY: Nest Bank
KARTA KREDYTOWA: Citi Handlowy
INNOWACJA FINANSOWA: Alior Bank (Dronn)
SPOT REKLAMOWY: ING Bank Śląski („Moje zmienia wszystko”)
BANK WRAŻLIWY SPOŁECZNIE: ING Bank Śląski (Inicjatywy wolontariackie ING)
BANK W SOCIAL MEDIA: ING Bank Śląski
BEZPIECZEŃSTWO – NAJLEPSZE PRAKTYKI: Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Citi Handlowy, mBank.
Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od 2009 r. wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu Złoty Bankier są: Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi: Obserwatorium.biz i Kantar TNS, patronami medialnymi: Miesięcznik Finansowy Bank, PRESS i PRNews.pl. Więcej informacji na stronie www.zlotybankier.pl.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z gali: