Bank Millennium udostępnił niektórym klientom możliwość podglądu stanu konta i historii transakcji z sześciu innych banków. Podobne rozwiązanie działa już od jakiegoś czasu w ING Banku Śląskim.
Z nowej usługi mogą na razie korzystać wybrani klienci. Za jej pomocą można sprawdzić w aplikacji mobilnej i serwisie internetowym Millenet stan konta oraz historię transakcji swoich rachunków w sześciu innych bankach. Są to: Alior Bank, ING, mBank, Pekao, PKO BP oraz Santander.
Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innych banków jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez te instytucje. Klient może mieć dostęp do informacji na temat kont bieżących, oszczędnościowych i kart kredytowych w innych bankach.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi, należy:
- kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
- udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
- po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
- zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Klient może widzieć stan konta oraz sprawdzać historię transakcji na dodanym rachunku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków.
WB/Millennium