Outdoor Media członkiem wspierającym IGRZ

– Dwa udane wydania Outdoor Media i doskonała wręcz współpraca z największymi graczami na rynku reklamy zewnętrznej, pokazała nasze zamiary i plany na przyszłość. Perspektywy świetnie zapowiadającego się tytułu. Co więcej tytułu, który jeszcze przed pierwszym wydaniem był Patronem Medialnym Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama, jakie będą miały miejsce w przyszłym roku w Poznaniu. Teraz zostaliśmy przyjęci w poczet członków wspierających IGRZ. Najlepszą oceną naszej pracy jest zaufanie, jakim nas obdarzono – mówi Robert Załupski, General Manager Business Media Group.

Właścicielem tytułu od 4 listopada jest Business Media Group, której udziały sprzedał dotychczasowy właściciel – Robert Załupski. Zatrudniony obecnie na stanowisku General Managera BMG, odpowiada za całą politykę marketingową firmy oraz jej nowe projekty m.in. zapowiadany na styczeń 2006 roku Katalog Poland Gifts. Zajmuje się również obsługą kluczowych klientów agencyjnym BMG.