Ocenie poddano trzy wyodrębnione obszary kontaktów: recepcji, lekarzy (konsultacji) i pielęgniarek. Pytania dotyczące obszaru recepcji i lekarzy obejmowały aspekt techniczny – możliwość kontaktu telefonicznego, dostępność wizyt, terminowość oraz aspekt ludzki – czyli komunikatywność i stosunek do pacjenta. Ocena polegała na wystawieniu w każdym z pytań noty w skali od 1 do 4 (1 – wymagające poprawy, 4 – bardzo dobre).
Pacjenci bardzo wysoko oceniają usługi świadczone przez ENEL-MED. Dotyczy to zarówno kontaktów z recepcją firmy, lekarzami, jak i pielęgniarkami, które opiekują się pacjentami.*
„Wysoka jakość oferowanych usług jest wyróżnikiem Centrum Medycznego ENEL-MED. Nasze badanie jest cennym źródłem informacji – możemy podejmować stosowne kroki, doskonalić działania i osiągać stale wzrastający poziom satysfakcji klientów. Wyniki badań pozwalają nam na identyfikację naszych mocnych i słabych stron, ponieważ klienci wskazują obszary do poprawy oraz te, które decydują o naszej przewadze konkurencyjnej na rynku” – mówi Agnieszka Sura, kierownik marketingu ENEL-MED.
W III kwartale 2005 roku Centrum Medyczne ENEL-MED zanotowało przychody w wysokości 12,09 mln zł, co oznacza wzrost o 38% wobec III kwartału 2004. Firma co roku inwestuje kilka milionów złotych w sprzęt medyczny. Planuje otwarcie 4 nowych przychodni na terenie kraju. Będą to placówki wieloprofilowe z częścią ogólnomedyczną, własną stomatologią oraz zaawansowaną diagnostyką.