Paczka pocztowa wspiera polskich olimpijczyków

Kończy się intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej. Promocja pakietu nowoczesnych usług paczkowych objęła telewizję, internet oraz działania out-of-home. Kampania Poczty Polskiej wspierała polskich olimpijczyków, dlatego czas trwania projektu objął przede wszystkim okres Igrzysk Olimpijskich Vancouver 2010. Kampania inicjuje ofensywę marketingową Poczty Polskiej – celem jest całoroczne wsparcie sprzedaży produktów z grupy paczek pocztowych i zdobycie pozycji lidera w segmencie e-commerce.

Poczta Polska kończy kampanię promocyjną usług paczkowych, w tym nowoczesnej usługi jaką jest tzw. e-przesyłka. Od standardowej przesyłki różni się tym, że potwierdzenie wydania albo zwrotu przesyłki klient dostaje za pomocą sms albo za pośrednictwem poczty elektronicznej i odbiera ją w dogodnej dla siebie placówce pocztowej. Najnowsza usługa paczki pocztowej pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze kupującym w internecie: zarówno klientom biznesowym, jak i indywidualnym.

Celem nowej kampanii było wsparcie promocyjne nowej oferty pocztowej oraz wzmocnienie wizerunku nowoczesnej Poczty Polskiej. Kampania promocyjna e-przesyłki obejmowała takie media jak:

– Kampania promocyjna e-przesyłki i całego pakietu paczek pocztowych pokazuje, że w Poczcie Polskiej zachodzą duże zmiany, firma przechodzi ze strategii defensywnej na ofensywną – powiedział Tomasz Malczewski, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny m.in. za strategię i marketing. – W obecnej kampanii oprócz kanału telewizyjnego planujemy zwiększyć swoją aktywność również w internecie. Tam też przede wszystkim będziemy lokować nasze kolejne działania z paczkami. Poczta zamierza głośno mówić o swoich możliwościach – dodał Tomasz Malczewski.


Poczta Polska realizowała kampanię opartą na sponsoringu polskich olimpijczyków, w których sukces każdego dnia wierzyło miliony Polaków. Kampanię Poczty Polskiej wspiera Grupa CAM Media S.A.

Źródło: Poczta Polska