Serwis aukcyjny Allegro wprowadził nową interesującą usługę o nazwie „Odbiór w punkcie”. Przesyłki z produktami zakupionymi w serwisie będzie można odbierać nie tylko w domu i na poczcie, ale także w wybranych punktach usługowych, paczkomatach czy kioskach.
„Zaletą usługi jest także jej cena. Opcja takiej dostawy nie tylko jest tańsza niż wysyłanie tradycyjnej przesyłki, ale dodatkowo dla Allegrowiczów wynegocjowane zostały dodatkowe, specjalne rabaty. Kolejne kroki, jakie podejmiemy, to intensywne prace nad zwiększaniem liczby punktów odbioru i liczby operatorów obsługujących usługę. Pracować będziemy też nad usprawnianiem samej usługi – integracją z operatorami poprzez webservice oraz udostępnieniem kolejnego kanału umożliwiającego szybkie sprawdzenie statusu przesyłki, za pośrednictwem Gadu Gadu. (…) Za bezpieczeństwo przesyłki odpowiada operator logistyczny. O tym, na jakim etapie przesyłania jest paczka, użytkownik jest na bieżąco informowany mailowo oraz za pośrednictwem SMS.” – informuje Allegro.
– odświeżono niektóre elementy stron kategorii – więcej…
– sprzedawcy dostali możliwość automatycznego powiadomienia kupujących o planowanym urlopie – więcej…
– użytkownicy dostali możliwość zamieszczenia w Cokupić.pl swojej opinii o produkcie – więcej…
– zmienił się system komentarzy; formularz komentarza rozszerzony został o następujące pola: zgodność przedmiotu z opisem, kontakt ze sprzedającym, czas realizacji zamówienia i koszt wysyłki – więcej….
Źródło: Bankier.pl