Pakiet dedykowany w Centrach Biznesu – nowy produkt indoorowy w ofercie Clear Channel Poland

Sieć dedykowana w Centrach Biznesu powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie reklamodawców, którzy w swoim portfolio mają produkty skierowane do menedżerów i osób pracujących w centrach biurowych. Wybrane zostały największe miasta Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice, Łódź i Szczecin. Lokalizacja w atrakcyjnych centrach biurowych tych aglomeracji miejskich gwarantuje precyzyjne i bezpośrednie dotarcie z reklamą do grupy docelowej. We współpracy z zarządcami biurowców precyzyjnie wyselekcjonowano 42 obiekty biurowe, w których zostały rozmieszczone nośniki.

Dzięki sieci dedykowanej w Centrach Biznesu reklamodawcy, z większą niż dotychczas skutecznością, mogą dotrzeć do klientów aktywnych zawodowo, menedżerów wyższego i średniego szczebla, ludzi biznesu i niezależnych konsumentów. Grupa celowa Centrów Biznesu zdecydowanie chętniej, w porównaniu do populacji (wszyscy 15+), korzysta

z usług i produktów bankowych i finansowych oraz inwestuje. Według przeprowadzonych badań w tej grupie o 38% wzrasta ilość osób posiadających konta osobiste, 50% osób więcej ma kartę płatniczą, a o 28% wzrasta ilość osób korzystających z kredytów.

Nośniki reklamowe zostały rozmieszczone w strategicznych punktach budynków: przy wejściach, recepcjach, windach, w salach konferencyjnych, gwarantując duży zasięg oddziaływania reklamy. Przekaz reklamowy dociera nie tylko do osób pracujących

w centrum, ale również do odwiedzających je gości.

Centra Biznesu to trzecia sieć dedykowana w ofercie Clear Channel Poland. Od roku działa sieć dedykowana City Young, zbudowana wokół miejsc i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży oraz City FMCG, sieć skierowana do kupujących produkty FMCG w dużych miastach.