„Pakiet Pomocny” dla klientów Banku BPH, którzy w ramach fuzji przeszli do Pekao SA

„Mondial Assistance od lat pracuje dla Partnerów z branży finansowej, motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, turystycznej i innych, co więcej, zainteresowanie naszymi usługami stale wzrasta. Jest nam miło, iż tak duży zakres usług, w tym tradycyjnie pojmowane jako ekskluzywne – np. concierge oferowane są wszystkim klientom” – mówi Marzena Kozdrowicz z Mondial Assistance – „Po raz pierwszy takie rozwiązanie w Polsce wprowadził bank Pekao S.A. Teraz dzięki fuzji również klienci posiadajacy rachunki „Sezam”, którzy w ramach fuzji BPH S.A. i Pekao S.A. przeszli do banku Pekao S.A. zostaną objęci przygotowanym przez nas specjalnym programem”.

Program usług assistance „Pakiet Pomocny” zapewnia bezpłatną, całodobową pomoc w razie wypadku lub innych zdarzeń losowych.

W jego ramach oferowane są następujące usługi:

1. Pomoc w domu

W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych specjaliści Mondial Assistance zapewniają szereg usług, w tym pomoc w zakresie organizacji i pokrycia kosztów usług różnych specjalistów (hydraulika, szklarza, elektryka, stolarza, ślusarza, informatyka). Co więcej oferta ta obejmuje również pomoc w realizacji codziennych czynności, takich jak opieka nad dziećmi, pomoc osobom niesamodzielnym, pomoc w pracach domowych osobie, która była hospitalizowana, czy pogwarancyjna naprawa sprzętów gospodarstwa domowego i radiowo-telewizyjnego. Specjaliści Mondial Assistance zapewniają też w razie potrzeby zabezpieczenie mienia, czy organizację tymczasowego zakwaterowania

2. Pomoc medyczna w kraju

W przypadku nieszczęśliwego zdarzenia lub nagłego zachorowania posiadacze rachunków „Sezam”, którzy przeszli do banku Pekao S.A. będą mogli liczyć na natychmiastową pomoc, w tym organizację i pokrycie kosztów: dostarczenia do miejsca pobytu leków, transportu medycznego do szpitala, transportu medycznego ze szpitala do miejsca zamieszkania, organizacji procesu rehabilitacyjnego, pomocy psychologa, organizacji wypożyczenia lub zakupu sprzętu rehabilitacyjnego, wizyty pielęgniarki i lekarza, opieki domowej po hospitalizacji. Dodatkowo będą mieli dostęp do infolinii medycznej (między innymi informacje na temat państwowych i prywatnych placówek służby zdrowia, działania leków).

3. Pomoc w podróży samochodem

W przypadku awarii lub wypadków samochodowych specjaliści Mondial Assistance zorganizują specjalistyczną pomoc techniczną i medyczną. Pomoc zostaje dostarczona niezwłocznie bez względu na miejsce zdarzenia, czy porę dnia. Do oferowanych usług należą: organizacja i pokrycie kosztów: holowania, sprowadzenia samochodu zastępczego, wynajęcie i sprowadzenie kierowcy zastępczego, organizacja powrotu lub kontynuacji podróży, wynajęcie hotelu, wysyłka części zamiennych.

4. Pomoc specjalistycznych infolinii

Na posiadaczy rachunków „Sezam”, którzy przeszli do banku Pekao S.A. czeka specjalna infolinia prawna, budowlano-remontowa oraz medyczna. Pracownicy Infolinii, specjaliści z danej branży odpowiadają na telefony klientów przez całą dobę przez 365 dni w roku.

5. Pomoc Osobistego Asystenta – Concierge

Concierge czyli odpowiedź na problem ustawicznego braku czasu…ale chyba nie tylko. Dzięki tej coraz modniejszej usłudze, każdy może poczuć się jak VIP. Osobisty asystent pozwoli bowiem zapomnieć o samodzielnym załatwianiu czasochłonnych czynności, takich jak rezerwacja biletów na spektakl czy do kina, organizacja podróży, zamówienie pokoju hotelowego, kwiatów czy zamówienie stolika w restauracji. Ponadto osobisty asystent dostarczy również informacji na temat wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, wyników sportowych, podróżach i turystyce, warunkach drogowych, procedurach postępowania w nieprzewidzianych sytuacjach itp.