Pakiety Usług Assistance dla posiadaczy ROR w Banku BGŻ

• Pakietu informacji medycznej

• Pakietu medycznego

• Pakietu samochodowego

• Pakietu dla domu

Zakres usług jest uzależniony od rodzaju posiadanego konta.

Posiadacz konta Plan1 ma zapewniony o każdej porze dnia i nocy dostęp za pośrednictwem Centrum Pomocy do informacji medycznej. Może tam uzyskać telefonicznie pomoc doświadczonego lekarza specjalisty, informacje między innymi o: najbliższej lokalizacji całodobowego gabinetu dentystycznego czy apteki, sposobie postępowania w przypadku nagłej niedyspozycji, choroby lub nieszczęśliwego wypadku.

Posiadacz konta Plan2, oprócz informacji medycznej możne korzystać m.in. z pomocy lekarskiej, wizyty pielęgniarskiej w domu, transportu medycznego do szpitala lub do miejsca zamieszkania. Usługi te zawarte są w Pakiecie medycznym. Poza tym właściciele tego konta korzystają z Pakietu samochodowego: w razie awarii samochodu mają zagwarantowane usunięcie awarii na miejscu lub holowanie do najbliższego serwisu autoryzowanego, postój na parkingu strzeżonym, pojazd zastępczy lub nocleg w hotelu.

Posiadacz konta Plan3 objęty jest kompleksowym zakresem usług assistance. Oprócz Pakietu informacji medycznej, Pakietu medycznego i samochodowego do jego dyspozycji jest także Pakiet dla domu. W razie nagłej usterki w domu właściciel tego konta może liczyć na pomoc hydraulika, elektryka, ślusarza, a w przypadku awarii sprzętu AGD i RTV pomoc odpowiedniego specjalisty.

W ofercie Banku BGŻ, oprócz kont Plan1, Plan2 oraz Plan3 znajduje się konto dla studentów Student oraz dla młodzieży konto Maax. Bez dodatkowych opłat właściciele tych rachunków mają dostęp do swoich pieniędzy 24 godziny na dobę dzięki bankowości elektronicznej (telefon i internet). Dodatkowo do ich dyspozycji pozostaje ponad 1400 bezprowizyjnych bankomatów.