Pani Domu – najczęściej czytany tygodnik kobiecy w Polsce

Na wyniki czytelnictwa Pani Domu oraz wyniki reklamowe przekłada się konsekwentna polityka wydawnicza – zmiany koncepcyjne w formule merytorycznej i graficznej, optymalizowanie jakości edytorskiej. Od czterech miesięcy czytelniczki Pani Domu mogą wybrać także wersję tygodnika z programem telewizyjnym na cały tydzień, który zawiera program 24 stacji wraz z omówieniami, informacjami o gwiazdach i wywiadami.

Zalety te dostrzegają klienci reklamowi tygodnika: Pani Domu jest tytułem o wzrastających przychodach reklamowych. Charakteryzuje się znaczną dynamiką wzrostu tych przychodów w segmencie, osiągającą poziom 20% (dane: Expert Monitor I-XII 2004 vs I-XII 2003).

W bieżącym numerze Pani Domu (18/2005) czytelniczki znajdą specjalne dodatki – portrety Jana Pawła II, drukowane na papierze okładkowym oraz wkładkę zawierającą testament Jana Pawła II.

* Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, III’04 – II’05, GC: kobiety 15+, n=18 535; GC: kobiety 20-44, n=8 287; GC: kobiety 15+, wykształcenie średnie lub wyższe, n=10 197; GC: kobiety 15+, mieszkające w miastach pow. 100 tys. mieszkańców, n=5 964