Panorama Firm „Marką Wysokiej Reputacji”

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocena reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. W badaniu brano pod uwagę następujące kryteria składające się na reputację marki:
– „Dobre imię” marki
– Zaufanie wobec marki
– Popularność i znajomość marki
– CSR (Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) – świadomość działań charytatywnych i społecznych, w których marka bierze udział lub które inicjuje
– Referencje – gotowość do rekomendowana marki innym ludziom
– Prestiż – rozumiany jako poczucie luksusu, związane z kontaktami z marką
– Lojalność wobec marki

Respondenci oceniali marki w kategoriach: Artykuły spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja/IT, Kategoria Otwarta. Panorama Firm została zgłoszona w kategorii „Otwartej” i przekroczyła wymagany próg 60 punktów uzyskując tytuł „Marki Wysokiej Reputacji”.

Bardzo cieszymy się z tytułu „Marki Wysokiej Reputacji”, jaki otrzymała Panorama Firm w projekcie PremiumBrand 2006. Potwierdza to silną pozycją naszej marki na polskim rynku. Udział w badaniu daje nam wiele korzyści. Do najważniejszych należy zdobycie wiedzy dotyczącej reputacji własnej marki, o jej silnych i słabych stronach i następnie wykorzystanie tej wiedzy w działaniach marketingowych. – mówi Magdalena Wypychowicz, dyrektor marketingu Eniro Polska.