PARTNER ASM na słodko

Celem realizowanych przez PARTNER ASM działań jest wygenerowanie wzrostu sprzedaży, produktów APIS-u oraz uświadomienie konsumentom, iż jest to produkt z półki tzw. PREMIUM. Według Renaty Janik z firmy APIS, bardzo istotne są też korzyści niewymierne prowadzonych przez PARTNER ASM działań, chociażby wzrost świadomości marki.

Doskonale wyszkoleni merchandiserzy PARTNER ASM dbają o odpowiednie pozycjonowanie wszystkich dostępnych w sieciach supermarketów produktów APIS-u, niwelując braki i zapewniając ciągłość dostaw.

Skrystalizowany miód na półce na pewno nie zachęci klienta do zakupu, dlatego merchandiserzy starają się aby jak najmniej takich produktów pojawiało się na półkach
– mówi Anna Rotuska z PARTNER ASM. Miód pszczeli eksponowany jest w działach spożywczych, a pitny w działach z alkoholem.

Strategia rozwoju Spółdzielni APIS mogącej poszczycić się ponad 70-cio letnia tradycja, zakłada szeroko zakrojoną ekspansję na rynki zagraniczne. W chwili obecnej eksport ten stanowi 15% wartości sprzedaży. APIS eksportuje swoje produkty do: Japonii, Austrii, Niemiec, USA i Australii.

Firma APIS może poszczycić się najnowocześniejszą w Polsce linią do produkcji miodów pitnych.

W marcu br. oferta firmy poszerzyła się o „Miód Pitny Dwójniak – Piastun”.