Partner of Promotion dla Gadu-Gadu na Ukrainie

Gadu-Gadu, polski komunikator internetowy, jest wyjątkowe nie tylko w skali krajowej, ale także europejskiej. W Polsce gromadzi blisko 6 milionów użytkowników, tym samym dystansując największych światowych potentatów. Na ukraińskim rynku Gadu-Gadu działa pod marką Bałaczka (ukr. pogawędka) oraz prowadzi ukraiński serwis społecznościowy Moje Pokolenie, zintegrowany z komunikatorem. Gadu-Gadu jest kolejnym klientem w ramach sieci, który decyduje się na koordynowanie działań PR na region Europy Środkowo-Wschodniej z Warszawy. Bezpośrednią realizacją działań PR na Ukrainie zajmie się agencja PR KEY Communications z siedzibą w Kijowie.

Sieć CEEPR działa w Europie Środkowo-Wschodniej od stycznia 2006 roku. Zrzesza 8 niezależnych agencji PR z krajów Środkowej i Wschodniej Europy: Bułgarii (Interpartners), Czech (ac&c), Gruzji (Consulting Group GePRA), Węgier (HELLER Consulting), Polski (Partner of Promotion), Rumunii (APT Resources & Services), Słowacji (SEESAME) i Ukrainy (KEY Communications). Zrzeszone agencje współpracują ze sobą, świadcząc usługi public relations w całym regionie. Koordynatorem i liderem sieci jest polska agencja Partner of Promotion.