Partnerska umowa AMS i Universum

Dla AMS, największej na polskim rynku firmy reklamy zewnętrznej, oznacza to wkroczenie w segment reklamy o mega formatach. Jest to kolejny krok w tę stronę, po tym jak w październiku 2005 roku AMS wprowadził do swojej oferty powierzchnie reklamowe na ścianach budynków o stałych wymiarach (frontlighty w formatach 50 i 100 m2). Nowe formaty w portfolio AMS oraz Universum, będą miały wielkość przekraczającą 100 m2. Jest to kilkadziesiąt powierzchni w najbardziej widocznych miejscach na terenie największych polskich miast.

Dla Universum Promotion Group, firmy specjalizującej się w sprzedaży spektakularnych reklam na wielkoformatowych siatkach na budynkach w centrach miast, umowa również oznacza korzystne rozszerzenie oferty.

O motywach zawarcia umowy z Universum mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS ds. sprzedaży: Systematyczne poszerzanie oferty jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów – nasza oferta kilkunastu wielkoformatowych powierzchni na ścianach zostanie powiększona o kolejne, bardzo spektakularne miejsca. Daje to naszym klientom możliwość wykorzystania najróżniejszych kombinacji nośników i urozmaiconych rozwiązań. Kompletna oferta outdoorowa to element naszej przewagi konkurencyjnej. Ponadto Universum dysponuje wyjątkowo ciekawymi lokalizacjami i cieszy się dobrą opinią u naszych klientów.