Patronat Bankier.pl i PRNews.pl: IV Forum Marketingu „Nowości technologiczne zwiększające efektywność marketingu”

Podczas Forum odbędzie się pokaz akcji marketingowej w postaci voicemailingu skierowanego do uczestników spotkania. Pozwoli to praktycznie zapoznać się z mechanizmem działania takiej formy reklamy.

Data: 2 sierpnia 2007 roku
Miejsce: Warszawa

PROGRAM:

10:00 – Objęcie prowadzenia obrad i wykład wprowadzający: Nowe technologie internetowe w elektronicznych kanałach przekazu informacji i treści marketingowych
– Strategie „push” i „pull” w przesyłaniu treści w Internecie
– Potencjał promocyjny WEB 2.0 i blogów
– Mobilna telewizja u wrót marketingu
– Biuro prasowe on-line
Tomasz Kulisiewicz
(ekspert rynku IT)

10:45 – Wykład: Aplikacje WEB 2.0 w zastosowaniach biznesowych. Narzędzia do budowy korporacyjnych serwisów wiki, ułatwiających pracę grupową i pozyskiwanie informacji. Blogi jako efektywne narzędzie marketingowe – problem etyczności flogów
Bogdan Miś
(członek komitetu POLSKA 2000 Plus, Polska Akademia Nauk)

11:30 – Merytoryczna prezentacja sponsora konferencji

12:10 – Przerwa, poczęstunek

12:30 – Wykład: Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w marketingu
– chatterboty – nowe, interaktywne medium komunikacji z klientem
– automatyzacja komunikacji z klientem – systemy dialogowe oraz Auto Email Response
– deduplikacja danych drogą do obniżenia kosztów marketingu bezpośredniego
Maciej Stanusch
(Stanusch Technologies)

13:00 – Wykład: Rozprzestrzenianie się informacji – szanse przed marketingiem szeptanym. Kanały informacji Word of Mouth Marketing. Procedury mierzenia skuteczności kampanii (przykłady)
Piotr Gotkowski
(Prezes firmy Streetcom)

13:40 – Case study: Siła głosu – link telefoniczny i voicemailing
I. Linki telefoniczne i voicemailing w działaniach marketingowych:
– Przez wyszukiwarkę i telefon do klienta
– Kto, do kogo dzwoni i co może załatwić?
– „Jesteśmy w kontakcie”
II. Linki telefoniczne nowość w polskim emarketingu:
– Jak działa link telefoniczny?
– Plusy i minusy rozwiązania
– Koszty i skuteczność kampanii
III. Case study akcji promocyjnej:
– Voice + SMS – mechanizm działania
– Jak zebrać audytorium?
– Ile kosztuje efektywna akcja
IV. Pokaz funkcjonowania voicemailingu:
– Voicemailingowy quiz dla uczestników
– Informacje zwrotne oraz integracja z WWW
– Demonstracja wyników online i nagroda dla zwycięzcy
Aneta Mitko (PR Manager Bluerank)
Krzysztof Zieliński (B3Way)

14:30 – Przerwa

14:45 – Wykład: Marketingowe bazy danych a ochrona danych osobowych
– Obrót prawny bazami danych osobowych
– Outsourcing procesów przetwarzania danych osobowych
– Ochrona baz danych jako podmiotu własności intelektualnej
– Dane osobowe jako szczególne elementy zawartości baz danych
Xawery Konarski
(Kancelaria Prawna Traple, Konarski, Podrecki)

15:30 – Wykład: Nowe projekty prawne, dotyczące propozycji zmian w uregulowaniu odpowiedzialności z tytułu przesyłania niezamówionej informacji handlowej w postaci elektronicznej (problem spamu)
Piotr Waglowski
(Vagla.pl)

16:00 – Zakończenie Forum, wręczenie certyfikatów

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
www.cpi.com.pl/imprezy/2007/ntz/formularz_zgloszeniowy.php

DODATKOWE INFORMACJE:
www.cpi.com.pl/imprezy/2007/ntz/index.php