PAWLAK PR nową nazwą firmy STRATEGIE KOMUNIKOWANIA

Nowa nazwa pochodzi się od nazwiska założyciela Sławomira M. Pawlaka, który oprócz stanowiska dyrektora zarządzającego PAWLAK PR pełni również funkcję vice prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Najważniejszymi elementami w procesie zmiany nazwy firmy była metamorfoza logotypu oraz odświeżenie wyglądu i zawartości strony internetowej. Można ją przeglądać pod nowym adresem www.pawlakpr.pl. Cała operacja miała na celu odświeżenie wizerunku firmy.

PAWLAK PR / dawniej STRATEGIE KOMUNIKOWANIA została założona w 1998 roku. Od samego początku swej działalności firma realizowała projekty z pełnego obszaru działań PR, dzięki czemu obecnie może zapewnić swoim klientom całkowitą kompleksowość usług. Wszyscy pracownicy agencji przestrzegają przyjętych standardów etycznych zawartych w Kodeksie Etyki Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Kodeksie Dobrych Praktyk Związku Firm Public Relations.