PAYBACK i BP w jesiennej kampanii reklamowej

6 listopada wystartowała wspólna kampania reklamowa Programu Bonusowego PAYBACK i sieci BP. Jesienna kampania ma zachęca do zbierania punktów PAYBACK na stacjach paliwowych BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube.

6 listopada ruszyła dwumiesięczna kampania reklamowa Programu PAYBACK wspierająca działania marketingowe sieci stacji BP. Jesienna kampania ma zachęcać uczestników Programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody. „Chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów PAYBACK. Nasz partner przygotował wiele promocji, które pozwalają uzbierać przy jednej wizycie taką ilość punktów, aby przy okazji odebrać nagrodę na stacji BP. Jesień to czas chłodniejszych dni, dlatego nagrodami promowanymi w kampanii są produkty wpisujące się w trwający sezon kawowy w Wild Bean Cafe”– mówi Piotr Lipiński, Head of Corporate & Marketing Communications.

 

Spoty reklamowe emitowane są w kinach sieci Multikino oraz wybranych kinach studyjnych od 6 listopada i potrwają do 24 grudnia Reklamy zobaczyć będzie można również w serwisie YouTube. Kampania promowana będzie także poprzez kanały własne PAYBACK tj wysyłkę mailingów do uczestników Programu, na stronie payback.pl i na profilu PAYBACK Polska na Facebooku.

Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Planowaniem kampanii i zakupem powierzchni w sieci kin zajął się bezpośrednio PAYBACK, za działania w Internecie odpowiada Performance Media. Komunikacją PR zajmuje się Inspirat Communication.

PAYBACK Polska