PayBACK przygotowuje się do pierwszego wygaszania punktów

Program PAYBACK rozpoczyna kampanię informacyjną „Stare punkty PAYBACK stracą ważność!”. Akcja rusza 23 sierpnia i jest związana z wygaszaniem punktów starszych niż 3 lata, nadal obecnych na kontach uczestników. Informacje o wygaszaniu punktów pojawią się w internecie oraz u wybranych partnerów Programu. W kampanii zostaną wykorzystane również wewnętrzne narzędzia PAYBACK stosowane w bezpośredniej komunikacji z uczestnikami. Całość wesprą działania media relations oraz na fanpage’u Programu na Facebooku.

Celem kampanii „Stare punkty PAYBACK stracą ważność” jest informowanie uczestników Programu o tym, że zgodnie z regulaminem punkty zgromadzone na ich kontach starsze niż 3 lata zostaną wygaszone.

„To pierwsza taka sytuacja w Polsce, ponieważ we wrześniu miną 3 lata, od kiedy Program PAYBACK wszedł na nasz rynek” – zauważa Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Programu PAYBACK, i dodaje – „Postanowiliśmy jednak przesunąć datę wygaszenia punktów na 31 stycznia 2013 roku. Chcemy przybliżyć polskim uczestnikom działanie, które odtąd będzie przeprowadzane co roku. Akcję poprzedzi niemal półroczna kampania informacyjna, bo zależy nam, by każdy zdążył wymienić stare punkty na nagrody. Obecnie w Programie mamy około 2 milionów kont, których ta sytuacja dotyczy”.

Kampania Stare punkty PAYBACK stracą ważność! ruszy 23 sierpnia 2012 roku i potrwa do końca stycznia 2013 roku. Będzie przebiegała w trzech etapach. Rozpocznie się komunikacją na stronie www.starepunkty.pl; oraz www.payback.pl, a także działaniami z użyciem jednego z wewnętrznych narzędzi Programu – Pakietu Mój PAYBACK. Już na tym etapie uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jaka liczba zebranych punktów jest przeznaczona do wygaśnięcia. W czwartym kwartale 2012 roku działania komunikacyjne zostaną zintensyfikowane. Uczestnicy otrzymają dedykowany newsletter dotyczący stanu punktów oraz informacje o możliwości ich wymiany. W tym okresie rozpoczną się też aktywne działania media relations. Najbardziej intensywny będzie styczeń 2013 roku tuż przed wygaśnięciem punktów. Wtedy pojawią się materiały POS u wybranych partnerów. Przewidzianych jest też wiele promocji umożliwiających wymianę punktów na atrakcyjne nagrody w sklepie Programu.

Wszelkie informacje dotyczące akcji uczestnicy Programu otrzymają również na fanpage’u PAYBACK www.facebook.com/PaybackPolska oraz w biurze obsługi klienta.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action, działania na fanpage’u na Facebooku nadzoruje Lubię to – Social Media Agency, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.

Źródło: PayBACK