PAYBACK wprowadza lojalnościowe rozwiązanie dla firm z sektora MŚP

PAYBACK poszerza swój zasięg o nowe obszary rynkowe i przedstawia rozwiązanie dla firm z sektora MŚP. Moje Miasto PAYBACK to propozycja kierowana do lokalnych firm funkcjonujących w obszarze gastronomii, kultury i rozrywki, zdrowia i urody, sportu i rekreacji oraz innych. Rozwiązanie jest łatwe we wdrożeniu i pozwala na sprawne zarządzanie lojalnością klientów. Moje Miasto PAYBACK to także uzupełnienie oferty dla uczestników programu.

Do tej pory PAYBACK działał w oparciu o współpracę z dużymi partnerami o zasięgu ogólnopolskim oraz z sklepami internetowymi. Z analizy rynku wynika, że istnieje zapotrzebowanie na skuteczne i elastyczne rozwiązanie kierowane do firm z sektora MŚP. Program PAYBACK ma odpowiedź na taką potrzebę.

– Zauważyliśmy, że na rynkach lokalnych, w firmach z obszaru MŚP istnieje potrzeba lojalizowania klientów. Zależało nam na przygotowaniu takiego rozwiązania, które w prosty i skuteczny sposób umożliwi firmom lokalnym spełnienie tej potrzeby. Dołączenie jako partner Moje Miasto PAYBACK oznacza wdrożenie w swojej firmie sprawdzonego programu bonusowego, który wpływa na powracalność klientów, pozwala na analizę ich zachowań oraz dotarcie do nich ze spersonalizowaną ofertą. Od pierwszego dnia współpracy każdy z posiadaczy kart PAYBACK – których w Warszawie jest ponad 1 mln – staje się dla nowego partnera potencjalnym klientem. Dzięki temu otrzymuje on także program do pozyskiwania nowych klientów – wyjaśnia Rafał Grędziszewski, Head of Local Business w PAYBACK, i dodaje – Uzupełniamy także naszą ofertę o nowe atrakcyjne miejsca, w których nagradzamy użytkowników punktami nie tylko podczas tradycyjnie rozumianych zakupów, lecz także w czasie wolnym. Jest to odpowiedź na ich potrzeby związane z dostarczeniem partnerów w nowych kategoriach.

Warszawa to pierwsza lokalizacja, w których rusza Moje Miasto PAYBACK. Do końca roku rozwiązanie pojawi się w dwóch kolejnych miastach.

Moje Miasto PAYBACK to rozwiązanie, które właścicielom firm z sektora MŚP gwarantuje kilka istotnych korzyści:

  1. budowanie lojalności swoich klientów oraz skuteczne pozyskiwanie nowych, co przekłada się na zwiększenie przychodów,

  2. współpraca z największym w Polsce Multipartnerskim Programem Bonusowym o stabilnej pozycji rynkowej, oferującym dotarcie do 40% gospodarstw domowych w dużych miastach w Polsce, z ponad 1 mln potencjalnych klientów w Warszawie,

  3. bezkosztowe i szybkie wdrożenie zaawansowanego technologicznie systemu, służącego do obsługi klientów z kartą PAYBACK,

  4. dostęp do narzędzi pozwalających na proste zarządzanie własną aktywnością promocyjną, kształtowanie koszyka zakupowego klientów, dopasowanie ofert do ich potrzeb oraz wpływanie na częstotliwość zakupów.

Posiadacze kart PAYBACK – mieszkańcy Warszawie oraz ci, którzy odwiedzają stolicę – będą mogli zbierać punkty u ponad 60 nowych partnerów w ponad 100 lokalizacjach. Są wśród nich restauracje, teatry, salony spa i fitness, i wiele innych. Razem z lokalizacjami obecnych partnerów PAYBACK będzie to blisko 600 miejsc w Warszawie. Szczegółowe informacje o tym, gdzie w stolicy można zbierać punkty PAYBACK, znajdują się na stronie miasto.payback.pl. Inicjatywa będzie się rozwijać, a nowych miejsce będzie systematycznie przybywać.

Za każdą złotówkę wydaną w miejscach należących do Mojego Miasta PAYBACK uczestnik otrzyma 2 punkty. W połączeniu z promocjami punktowymi organizowanymi przez poszczególnych partnerów zbieranie punktów jest jeszcze szybsze. Co więcej, za zakupy dokonane w ramach Mojego Miasta PAYBACK można płacić punktami zebranymi na karcie. Na start uczestnicy za pierwszy zakup dostają 500 punktów PAYBACK.

Źródło: PAYBACK Polska