Loyalty Partner, operator multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, rozstrzygnął przetarg na agencję BTL. Zwycięską agencją została GPD Advertising z Poznania.
Do przetargu Loyalty Partner zaprosiło 6 agencji. Przetarg obejmował działania BTL, direct marketing oraz opracowanie strategii komunikacji. Wybraliśmy agencję GPD Advertising ponieważ przedstawiała najciekawsze propozycje kreatywne, najlepiej wpisujące się w charakter marki PAYBACK i zaproponowała strategię, która w największym stopniu zapewni realizację celów marketingowych PAYBACK na 2010 rok – podkreśla Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
GPD Advertising będzie wspierać PAYBACK w realizacji dynamicznego planu marketingowego, budowie marki i zarządzaniu oraz rozwoju platformy marketingowej.
PAYBACK to nowy multipartnerski programu bonusowy na polskim rynku skupiający 10 partnerów. Za pomocą jednej karty, uczestnicy PAYBACK mogą gromadzić punkty podczas codziennych zakupów w wielu popularnych punktach sprzedaży i online należących do partnerów Programu. Zebrane punkty mogą wymieniać na wiele sposobów, w tym na atrakcyjne nagrody, lub przekazać na cele charytatywne.
GPD Advertising jest profesjonalną agencją reklamową full service posiadającą 2 siedziby: w Poznaniu i Warszawie, zatrudniając w sumie ponad 70 pracowników, w tym 6 grup kreatywnych.
Misją agencji jest wsparcie klientów w realizowaniu swoich celów biznesowych w zakresie budowania kompleksowej strategii komunikacji z klientem i rynkiem. W ciągu 18 lat Agencji zaufało wielu dużych klientów, między innymi: BZ WBK S.A., Jutrzenka S.A., Aviko B.V. Sp. z o.o. , BP Polska S.A., Apart Sp. z o.o., Kompania Piwowarska. Obecnie GPD stanowi grupę spółek świadczących komplementarne usługi w dziedzinie marketingu i reklamy.
Źródło: