W porównaniu do I kwartału 2003r., w którym sprzedano ponad 3000 telekodów (3050 szt.) wzrost sprzedaży wynosi prawie 150%.
Średnia cena zakupu to prawie 49 zł.
Znaczne zmiany zaszły w strukturze sprzedaży. W połowie marca pojawił się nowy gracz, czyli Heyah. Przede wszystkim jednak nastąpiła zmiana na fotelu lidera i POP’a zastąpił Tak Tak. Spada także udział Simplusa w sprzedaży.
Struktura sprzedaży w I kwartale 2004r. wygląda następująco:
· Telekody Tak Tak – 45% (wobec 30% w I kwartale 2003)
· Telekody POP – 36% (wobec 39% w I kwartale 2003)
· Telekody Simplus – 17% (wobec 31% w I kwartale 2003r.)
· Telekody Heyah – 2% (w sprzedaży od połowy marca 2004).
Klienci mają do wyboru niemalże wszystkie dostępne formy płatności:
· przelew z mBanku – mTransfer – 49,50% zamówień
· przelew z Inteligo – Płacę z Inteligo – 33% zamówień
· zwykły przelew – 3,5% zamówień
· płatność kartą – 14% zamówień
Zakup każdej z kart oferowanych przez serwis premiowany jest punktami programu lojalnościowego PayBACK, które można wymieniać na atrakcyjne nagrody.
W marcu 2004r. serwis PayGSM.pl dzięki podpisaniu umowy z Wapster.pl, wzbogacił swoją ofertę o możliwość zakupu logo oraz dzwonków.
Serwis PayGSM.pl oprócz samodzielnej sprzedaży współpracuje także z następującymi Partnerami: Onet.pl, Allegro.pl, Hoga.pl, Bankier.pl, PanoramaFirm.pl, Telefon.gsm.pl, Gery.pl, MobileClub.pl, Czat.pl, eMarket.pl oraz Jabler.pl.
PayGSM.pl zaprasza do współpracy kolejnych Partnerów, którzy chcieliby wzbogacić swoją ofertę.