PayPal wprowadza funkcję Give at Checkout umożliwiającą przekazywanie mikrodarowizn na cele charytatywne podczas zakupów online

Organizacje charytatywne mają do dyspozycji nowy kanał pozyskiwania funduszy, a darczyńcy mogą łatwo przekazać darowiznę w wysokości 5 złotych na rzecz instytucji charytatywnej podczas dokonywania płatności za pomocą PayPal.

Aby pomóc podmiotom charytatywnym w dotarciu do konsumentów kupujących online, PayPal stworzył funkcję Give at Checkout umożliwiającą klientom przekazanie darowizny w wysokości 5 złotych podczas realizacji płatności PayPal. Od momentu uruchomienia rozwiązania Give at Checkout w 2019 r. za jego pośrednictwem wpłacono na konto organizacji non-profit z całego świata blisko 49 milionów dolarów.

Polscy użytkownicy PayPal mogą skorzystać z opcji Give at Checkout zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych. Na starcie programu będą mieli możliwość wsparcia pięciu organizacji non-profit działających na różnych polach – od pomocy uchodźcom z Ukrainy poprzez poprawę jakości życia chorujących na raka po pomoc zwierzętom:

Fundacja Siepomaga
Fundacja Polish Mobile Clinic
Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!
Fundacja “Nasz Wybór”
Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt – Viva!

Źródło: PayPal