Sieć specjalistycznych sklepów z artykułami dla dzieci Smyk dołączyła do akceptantów kart w technologii MasterCard PayPass. Od teraz zabiegane mamy i tatusiowie za wszystkie produkty i upominki dla swoich pociech zapłacą w zaledwie kilka sekund.
Jeżeli kwota zakupów nie przekroczy 50zł, wystarczy, że zbliżą kartę MasterCard PayPass lub Maestro® PayPass™ do specjalnego czytnika eService, a transakcja zostanie dokonana automatycznie. Jeżeli zaś będą mieć apetyt na większe zakupy, nadal zapłacą za nie bez podawania karty sprzedawcy, zbliżając ją do czytnika i potwierdzając transakcję kodem PIN.
„Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju rozwiązania technologiczne, które ułatwiają naszym klientom zakupy, maksymalnie skracając czas obsługi przy kasie. Jedną z największych wartości naszych salonów jest tworzenie i ciągłe doskonalenie przyjaznej atmosfery towarzyszącej zakupom. PayPass doskonale wpisuje się w taką strategię naszej sieci. Jestem przekonany, że wraz z popularyzacją tego rozwiązania proces obsługi klienta w naszych sklepach będzie się znacząco skracał.” – mówi Marek Łebek, PR & Marketing Manager sieci Smyk.
„Chcemy być obecni tam, gdzie oszczędność czasu jest bezcenna. Wprowadzając technologię MasterCard PayPass do sieci SMYK , pozwalamy rodzicom zaoszczędzić minuty tracone dotychczas na stanie przy kasie, czy szukanie drobnych po kieszeniach. Teraz ten zyskany czas będą oni mogli spędzić ze swoimi pociechami”. – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji Oddziału MasterCard Europe w Polsce.
Aby zachęcić kupujących do płatności za zakupy kartami PayPass od 1 sierpnia do 30 września
w sklepach SMYK organizowana będzie promocja Buy & Get. Za każdą transakcję dokonaną kartą
w technologii MasterCard PayPass, we wszystkich sklepach sieci SMYK w całej Polsce
(z wyłączeniem sklepu internetowego), kupujący otrzyma paczkę żelków Haribo. Akcja może zakończyć się wcześniej w sklepach, w których zapasy promocyjnych produktów zostaną wyczerpane.
„Bardzo nas cieszy tempo rozwoju sieci akceptantów kart z technologią bezstykową. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek i że w związku ze zwiększonym wydawnictwem kart, technologia ta będzie się rozwijać w najbliższym czasie jeszcze bardziej dynamicznie” – komentuje wdrożenie Arkadiusz Kazanecki, Kierownik Zespołu Marketingu i PR eService.
Dotychczas kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard PayPass i Maestro PayPass można było płacić m.in. w restauracjach McDonald’s, sieci salonów EMPIK, sklepach Żabka, a także w sieci kawiarni Coffee Heaven, w salonikach prasowych Kolporter, sklepach komputerowych Sferis, na wybranych stadionach Ekstraklasy i stacjach paliwowych Shell. Dziś do tej grupy dołączyła także sieć sklepów SMYK.
„Sieć Smyk jest kolejną siecią handlową, gdzie średnia wartość zakupów dokonywanych kartą znacznie przekracza 50zł. Technologii zbliżeniowa PayPass i jej zastosowanie do każdej kwoty transakcji znacznie przyśpiesza i upraszcza proces obsługi klienta” – dodaje Krzyk.
Źródło: MasterCard