paysafecard: 12 mln użytkowników kodów prepaid w 2015 roku

paysafecard – wiodący światowy dostawca internetowych rozwiązań płatniczych typu prepaid, który jest częścią Paysafe Group Plc. – podsumował ostatni rok działalności. 12 mln użytkowników na całym świecie, ekspansja na nowe rynki – w tym wdrożenie produktów w Kuwejcie, pierwszym rynku w regionie MENA – i obecność w ponad 500 000 punktach sprzedaży to główne osiągnięcia paysafecard na przełomie ostatnich 12 miesięcy. Według danych firmy średnia kwota jednorazowej transakcji wynosi 24 EUR, natomiast średnia, miesięczna liczba aktywnych użytkowników wzrosła do ponad 2 milionów.

Ostatni rok był przełomowy dla paysafecard.Firma rozszerzyła działalność na kolejne rynki, a także uruchomiła nowe rozwiązania w państwach, w których była już obecna.

Wśród najważniejszych osiągnięć spółki w 2015 roku należy wymienić:

 

Intensyfikacja naszych rozwiązań na nowych rynkach i dynamicznie rosnąca popularnośćwśród użytkowników na całym świecie potwierdza, że produkty paysafecard, które umożliwiają przeprowadzeniebezpiecznych płatności bez podawania prywatnych danychto obecnieniezbędny i kluczowy element cyfrowego świata. W ciągu ostatnich kilku lat liczba transakcji z użyciem naszych PINów stosunkowo wzrosła -w 2013 roku wynosiła zaledwie 68 mln, podczas gdy w roku ubiegłym osiągnęła wynik 86 mln. Nasze dotychczasowe dane potwierdzają, że w 2015 roku równieżutrzymamy tendencję wzrostową.Konsumenci, którzy dokonują zakupów w siecioczekują najwyższego poziomu bezpieczeństwa,dlatego tak często korzystają z naszych rozwiązań” -mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

paysafecard konsekwentnie realizuje plany przyjęte na lata 2015-2017, które zakładają rozwój świadczonych usług w krajach, w których firma jest obecna, pozyskanie nowych partnerów biznesowych oraz wejście na kolejne rynki. Głównym celem paysafecard w najbliższym czasie jest wdrożenie internetowych rozwiązań płatniczych w Gruzji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

W 2015 roku firma paysafecard stała się częścią Grupy Optimal Payments, która w listopadzie zmieniła się w Paysafe Group Plc. W sierpniu 2015 spółka rozpoczęła również działalność sponsorską, której celem jest wsparcie międzynarodowej ligi gier komputerowych ESL (Electronic Sports League). Ze względu na zwiększoną aktywność użytkowników firma zainwestowała w marketing i promocję w Polsce, Hiszpanii, Francji i Włoszech, ułatwiając lokalnym Klientom dostęp do informacji o nowatorskich metodach płatności internetowych.

paysafecard