paysafecard: Europa nie chce wycofania gotówki

Europa jest przeciwna wycofania z obiegu tradycyjnego pieniądza – tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie paysafecard.Na pierwszym miejscu są Niemcy, wśród których 73,8% ankietowanych jest negatywnie nastawionych do tej idei. Nastroje wśród Polaków również wpisują się w trend – aż 54,8% badanych nie chce odchodzić od realnych pieniędzy, a tylko 36,4% wypowiedziało się pozytywnie o pomyśle.

Jedynie w Grecji i we Włoszech procent zwolenników jest większy od przeciwników, ale różnica jest nieznaczna – poniżej 4%.

Wyniki badania pokrywają się z przewidywaniami paysafecard. Płatności bezgotówkowe, choć bez wątpienia przyczyniły się do znacznego rozwoju handlu, nie są w stanie całkowicie zastąpić gotówki. Główną przyczyną jest bezpieczeństwo – dopóki poziom zabezpieczeń nie będzie gwarantował 100% ochrony przed utratą środków bądź nieautoryzowanym wyciekiem danych o kontrahentach, paysafecard nie widzi możliwości zlikwidowania tradycyjnej formy rozliczeń gotówkowych. Niestety w sieci – która obecnie staje się główną płaszczyzną dla handlu – nie ma możliwości płatności fizycznymi pieniędzmi, dlatego paysafecard stworzył rozwiązanie zapewniające wszystkie zalety gotówkiw cyfrowym środowisku. Oferowane przez firmę PINy, pozwalają szybko, pewnie i bezpiecznie zapłacić za produkty w sieci – bez narażania się na atak ze strony hakerów” – mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

Jak istotną kwestią dla kupujących jest bezpieczeństwo pokazują inne badania przeprowadzone przez paysafecard. Aż 83,6% ankietowanych wskazało właśnie bezpieczeństwojako bardzo ważny aspekt przy dokonywaniu płatności w sieci. Kolejnymi istotnymi czynnikami są szybkość oraz brak dodatkowych opłat – na co zwróciło uwagę 66,6% badanych. Dodatkowo 54% osóbwskazało na wygodę.

W Polsceusługi paysafecard dostępne są na: stacjach Statoil, Shell i BP; w salonach prasowych: Relay, Inmedio, RUCH, To, Press czy Kolporter. PINy paysafecardm ożna nabyć także w sklepach 1-Minute, Komputronik, Auchan, Carrefour, POLOmarket, Delikatesy Centrum oraz Pepco.

Miesięcznie na całym świecie z PIN-ów paysafecard korzysta 2,5 miliona osób. W 2015 roku wartość ze sprzedaży przedpłaconych rozwiązań płatniczych paysafecard wyniosła 2,7 mld dolarów.

Internetowa gotówka dostępna jestw 500 000 punktów w 43 krajach na całym świecie. paysafecard umożliwia płatnośćm.in. za usługi takich firm, jak: Spotify, Ubisoft czy Telekom. Dzięki współpracy z Sony Network Entertainment Europe, możliwe jest wybieranie paysafecard jako metody płatności zarówno w PlayStationStore na komputerach, tabletach i smartfonach, jak i na PlayStation4.p aysafecard wspiera również największą i najstarszą międzynarodową ligę gier komputerowych ESL.

paysafecard