„Pekao SA systematycznie unieważnia kolejne karty kredytowe i płatnicze klientów, których przejęło po fuzji z BPH. Właściciele kart powinni zostać o tym poinformowani, ale część z nich została wczoraj niemiło zaskoczona”, pisze dziennik.
„Pekao twierdzi, że wszystkie procedury zostały dopełnione. Na miesiąc przed przejęciem każdego z oddziałów, wysyłano klientom nowe karty. – Wymiana kart jest jednym z elementów przyłączenia do Pekao części banku BPH. Informowaliśmy o tym – mówi Tatiana Kuwak-Frentzel z Pekao SA. Dodaje, że każdemu klientowi wysłano nowe karty listem poleconym wraz z instrukcją, jak je aktywować. Nie wszyscy jednak je odebrali. Część osób zmieniła adres zamieszkania, inne nie podjęły korespondencji lub awizo.”, czytamy w „ŻW”.
„- Zdecydowana większość osób już aktywowała karty. Dla tych, którzy się spóźnili, przewidzieliśmy specjalną procedurę, by nie tracili dostępu do pieniędzy. Nowa karta zostanie im wydana w ciągu trzech dni. Wystarczy, że zgłoszą się do oddziału banku” – zapewnia Kuwak-Frentzel.
Na początku grudnia ubiegłego roku należące do UniCredit banki Pekao SA i BPH przeprowadziły fuzję. W jej wyniku Pekao przejął część centrali Banku BPH wraz z 285 oddziałami, a także centra korporacyjne wraz ze wszystkimi klientami korporacyjnymi, część biura maklerskiego, placówki partnerskie oraz spółki zależne, z wyjątkiem BPH TFI.
Więcej na ten temat w „Życiu Warszawy”.