Pekao wprowadza do oferty dla firm terminal płatniczy MiniPOS PAX A50, to już trzeci androidowy terminal w ofercie banku

Bank Pekao S.A. rozszerzył swoją ofertę terminali płatniczych o kolejne nowoczesne urządzenie do zadań specjalnych. Terminal MiniPOS zarówno wyglądem, jak i funkcjonalnością przypomina smartfon, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców ceniących mobilność, wygodę i minimalizm.

fot. Shutterstock

– To milowy krok naprzód, który robimy razem z naszymi klientami. To ich głosy zdecydowały o wdrożeniu nowego terminala. Rok temu jak wprowadzaliśmy pierwszy androidowy terminal PAX A920 do oferty, pozytywne reakcje klientów utwierdziły nas w przekonaniu, że to właściwa droga, dlatego poszliśmy za ciosem i wdrożyliśmy PAX A920 Pro, a teraz wdrażamy jeszcze MiniPOS PAX A50 – wyjaśnia Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych.

Kompaktowość urządzenia i szybkość procesowania transakcji pozwalają na komfortową obsługę klienta. Terminal jest urządzeniem mobilnym, niewymagającym stałego ładowania, przez co idealnie sprawdzi się m.in. u kurierów, w restauracjach lub w salonie fryzjerskim. W przypadku wyczerpania baterii, wystarczy naładować terminal tak jak w przypadku smartfona.

– W ramach pierwszych instalowanych MiniPOSów, przysłuchiwaliśmy się opiniom przedsiębiorców i ich klientów. Przedsiębiorcy podkreślali, że nowy terminal to innowacja w ich firmie, zauważalna przez klientów, wprowadzająca możliwość dodatkowej miłej interakcji między nimi. Poza tym przedsiębiorcy podkreślają cechy takie jak: lekkość, wygoda, oszczędność papieru i czas pracy na baterii nieporównywalnie dłuższy niż w innych rozwiązaniach. Natomiast klienci przedsiębiorców zwracali uwagę na to, że nigdy wcześniej tak nowoczesnego terminala nie widzieli, że teraz transakcje będą realizowane w mgnieniu oka, jak również pytają przedsiębiorców czy to jeszcze terminal czy już smartfon – spostrzeżeniami dzieli się Artur Jurgielewicz, Dyrektor Biura Akceptacji Kart.

MiniPOS zapewnia łatwość obsługi charakterystyczną dla smartfonów. Bank razem z terminalem zapewnia transmisję danych, by przedsiębiorca mógł sprawnie przeprowadzić transakcję. W terminalu dostępna jest również możliwość połączenia z siecią WiFi w punkcie handlowym. Dzięki WiFi, możliwa jest również integracja z kasą fiskalną z użyciem protokołu ECR-EFT.

Aby terminal był jak najmniejszy, zrezygnowano z drukarki. Na życzenie osoby dokonującej płatność, potwierdzenie może być dostarczone mailem lub SMS-em na wpisany na ekranie urządzenia adres e-mail lub numer telefonu.

Przedsiębiorcy mogą zamówić terminal w oddziale banku w całej Polsce lub zdalnie.

Źródło: Bank Pekao