"Pełna Asysta w Likwidacji Szkód" w Banku Kierowcy

„Pełna Asysty w Likwidacji Szkód” to kompleksowe rozwiązanie, oferujące kierowcom pomoc w przypadku wystąpienia kolizji, wypadku lub innych zdarzeń drogowych. Program jest dostępny dla wszystkich Klientów Getin Leasing.

Aby rozpocząć pełną procedurę, wystarczy jedynie zgłosić szkodę telefonicznie lub online za pośrednictwem portalu Bankkierowcy.pl. Konsultanci w imieniu Klienta załatwią wszelkie formalności oraz zorganizują bezpłatny pojazd zastępczy.

Obecnie kierowcy poszukują rozwiązań, które w sposób komplementarny zaspokoją ich potrzeby od momentu sfinansowania zakupu pojazdu, poprzez jego użytkowanie, aż do sprzedaży. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom stworzyliśmy Bank Kierowcy, w ramach którego, jako jedno z wielu kompleksowych rozwiązań, proponujemy Klientom program Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód –mówi Beata Ornatowska, Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami, Getin Leasing.

Z Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód mogą bezpłatnie korzystać wszyscy Klienci Getin Leasing. Program obejmuje zgłoszenie szkody u ubezpieczyciela, organizację holowania, organizację assistance w ramach polisy ubezpieczeniowej, propozycję warsztatu naprawczego, auto zastępcze oraz monitoring naprawy. Rozliczenie szkody nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Komfort podczas okresu naprawy zapewnia bezpłatne auto zastępcze, zagwarantowane bez względu na rodzaj szkody i polisy ubezpieczeniowej. Rozliczenie faktury za naprawę odbywa się bez udziału Klienta, a podatek VAT opłaca Getin Leasing.

Naprawa odbywa się według standardów i zasad producenta, z użyciem oryginalnych części i zachowaniem pełnej gwarancji na pozostałe elementy i podzespoły samochodu. Dodatkowo, usługa i wymienione części są objęte 2-letnią gwarancją. Naprawa auta odbywa się w jednym z zakładów współpracujących z Getin Leasing. Sieć obejmuje serwisy mechaniczne oraz blacharsko – lakiernicze zlokalizowane w całym kraju. W przypadku zgłoszenia szkody za pośrednictwem portalu BankKierowcy.pl, Klient może od razu wskazać miejsce, w którym pojazd zostanie naprawiony. Getin Leasing stale poszerza listę partnerów, tak aby każdy Klient mógł mieć dostęp do zakładu naprawczego oddalonego nie dalej niż 50 km od miejsca szkody.

W przypadku gdy odległość jest większa, odbiór pojazdu jest możliwy w lokalizacji ustalonej z Klientem, włącznie z dostarczeniem pojazdu zastępczego.

Getin Leasing należy do grupy Getin Noble Bank. Szczegółowe informacje na temat Programu Pełnej Asysty w Likwidacji Szkód dostępne na stronie www.bankkierowcy.pl.