Klient nie musi wychodzić z domu, aby załatwić wiele spraw związanych z zarządzaniem swoimi finansami. Nie musi już nawet kontaktować się z infolinią banku. Parametry i zasady obsługi produktów kredytowych zdefiniuje w dowolnym czasie przez system bankowości elektronicznej.
Dodatkowo, system bankowy za klienta będzie pamiętał o ważnych terminach, co zagwarantuje uniknięcie opóźnień w spłacie kredytu. Wszystkie ważne zaświadczenia o kredytach można będzie zamówić i otrzymać przez Internet. Meritum Bank wprowadza kolejny pakiet udogodnień w systemie bankowości elektronicznej, tym razem dotyczący obsługi produktów kredytowych.
W ramach rozwoju systemu bankowości elektronicznej Meritum Bank zaoferował klientom, którzy korzystają z produktów kredytowych banku, cały pakiet bardzo wygodnych funkcjonalności z obszaru obsługi kredytowej. Oprócz pełnej informacji o szczegółach kredytu i karty kredytowej, dostępnych on-line harmonogramów spłat, klienci banku otrzymali możliwość zdefiniowania w systemie automatycznej spłaty raty kredytu, automatycznej spłaty limitu zadłużenia oraz minimalnej kwoty do spłaty na karcie kredytowej.
Informacja o przypadających terminach spłat odnotowywana będzie automatycznie w kalendarzu Klienta dostępnym w systemie.
Klienci otrzymali również możliwość złożenia on-line, bez potrzeby kontaktu z bankiem, szeregu dyspozycji, m.in.: zamówienia zaświadczenia o kredycie, opinii o posiadanych zobowiązaniach kredytowych czy zaświadczenia o całkowitej spłacie kredytu.
Uzupełnieniem wprowadzanych obecnie nowości jest dostępny on-line dla wszystkich klientów posiadających rachunek MeritumKonto Zarabiające raport kredytowy BIK. Meritum wprowadził możliwość pobrania takiego raportu jako pierwszy bank na rynku.
„Rozbudowując naszą bankowość elektroniczną stawiamy przede wszystkim na kompleksowe rozwiązania w zakresie obszarów produktowych, jak również bieżącej obsługi Klienta. Dostosowujemy funkcjonalność systemu i procesy do jego wymagań. Dziś Internet jest narzędziem codziennego użytku i Polacy chcą mieć możliwość załatwienia większości spraw za jego pośrednictwem – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Meritum Banku – Dodatkowo, ważne jest, aby wprowadzane rozwiązania były proste w obsłudze, aby każdy klient, niezależnie od stopnia znajomości bankowości elektronicznej, mógł swobodnie korzystać z możliwości systemu. – dodaje.
Obszar obsługi kredytów jest dla banku szczególnie istotny. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów, już niedługo Meritum Bank zaproponuje w systemie bankowości elektronicznej kolejne nowości i udogodnienia dotyczące kart i kredytów wyprzedzające rynek.
Od początku października klienci Meritum Banku mogą korzystać także z Meritum Planera, pierwszej na polskim rynku, bezpłatnej aplikacji do zarządzania i analizy finansów osobistych, zintegrowanej z systemem bankowości elektronicznej. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, użytkownicy Meritum Planera mogą łatwo i skutecznie analizować i planować swoje wydatki. Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich klientów indywidualnych posiadających konto w Meritum Banku.
Meritum Planer to aplikacja z rodziny PFM (personal finance management) będąca narzędziem skierowanym do Klientów indywidualnych. Umożliwia planowanie i analizę codziennych wydatków oraz inwestycji. Jest to pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, bezpośrednio połączona z systemem transakcyjnym banku.
Źródło: Meritum Bank