„Zbierz ekipę i ruszaj w Alpy” to hasło zachęcające do udziału w promocji Lecha. Kampania „Lech Active Team” skierowana jest do młodych osób, które w okresie zimowym czas wolny aktywnie spędzają z przyjaciółmi. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży i kształtowanie wizerunku marki Lech Premium. Działania zaplanowane zostały do 22 stycznia 2006.
Agencja Peppermint przygotowała promocję konsumencką, działania obejmą hipermarkety i sklepy detaliczne, a także wybrane puby w całej Polsce, w których prowadzone będą niestandardowe aktywności. Wsparciem dla działań BTL jest komunikacja ATL-owa – outdoor i Internet, za przygotowanie której również odpowiada agencja Peppermint.
Aby wziąć udział w promocji należy wysłać sms-em kod znajdujący się na kapslu promocyjnej butelki piwa Lech Premium lub na zawleczce puszki i odpowiedzieć na otrzymane pytanie. 501 osób, które w danym dniu najszybciej wyślą prawidłową odpowiedź wygrywa atrakcyjne zimowe nagrody – koszulki i zegarki Casio Lech Active Team. Pytania w konkursie dotyczą alpejskiego regionu narciarskiego oraz sportów zimowych. Dodatkowo od poniedziałku do czwartku codziennie do wygrania są tygodniowe zimowe wyjazdy na narty na Ski stacje Lecha, a w weekend można wygrać codziennie tygodniowe wyprawy do jednego z najsłynniejszych alpejskich regionów narciarskich w Szwajcarii – Engadina. W trakcie wyprawy w Alpy, wygrywający i jego trójka przyjaciół będą mogli m.in. w kurorcie St. Moritz zakosztować zimowych szaleństw m.in: ekstremalnej jazdy na skuterach śnieżnych.
Promocja opakowaniowa rozszerzona została o gastronomię – przy zakupie piwa Lech w pubie konsument otrzyma kupon ze zdrapką, która umożliwi wysłanie kodu i włączenie się do promocji. Uczestnicy o wygranych dowiadują się codziennie o 21.15 za pośrednictwem sms, mogą też sprawdzić wyniki na stronie internetowej www.lechactiveteam.pl. Promocyjno-rozrywkową stronę internetową przygotowała agencja marketingu mobilnego MobiJOY! we współpracy z agencją Peppermint. MobiJOY! odpowiada również za przygotowanie i obsługę systemu sms w akcji.
Dodatkowo w pubach prowadzone będą działania eventowe, gdzie grupy animatorów będą zachęcały do udziału w zimowej promocji Lecha. Konsumenci będą mogli zagrać z hostessą w skuterzystę, pograć z kolegami w gry sprawnościowe Lech Active Team i wziąć udział w konkursach, w których do wygrania będą sportowe czapy zimowe Lech Active Team, smycze i sportowe plecaki.
Promocja „Lech Active Team” będzie komunikowana na opakowaniach i za pomocą materiałów POS przygotowanych przez agencję Peppermint i zamieszczonych w punktach sprzedaży i pubach. Agencja przygotowała również kreację billboardów promocyjnych, odpowiada również za działania eventowe w pubach. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Kampanię „Lech Active Team” agencja Peppermint realizuje w ramach wygranego w sierpniu tego roku przetargu.